browno Postat 13 november 2004 Postat 13 november 2004 Hallå, jag har ganska nyligen inhandlat ett par s-5or från tapco. Häromdagen när jag inte hade på min surrande externa hårddisk så upptäckte jag att i en av monitorernas diskant så surrar det en del, jag har inte tänkt på om det direkt försämrar ljudet men det är sjuk störande för nu när jag upptäckt det kan jag itne få det ur huvudet. Någon som råkat ut för samma sak? Ska jag bara försöka strunta i surret eller ska jag gå och kräva att få byta den surrande monitorn och vänta en månad på en ny?
Tokas Postat 13 november 2004 Postat 13 november 2004 Är det något fel på en vara du köpt så ska du så klart kräva en ny, och kräva att du får låna ett par monitorer under tiden dina egna håller på att fixas.
ChrioN Postat 14 november 2004 Postat 14 november 2004 Du ska absolut göra som Tokas säger om den är trasig
Majken Postat 14 november 2004 Postat 14 november 2004 Din externa hårddisk? Det råkar inte vara så att du har en bärbar dator med oskärmad strömadapter? Prova att köra den på batteriet i såna fall och se om surret försvinner. /Majken
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.