CHAE Postat 30 december 2011 Postat 30 december 2011 Det vart en T-Rex Fuel Tank Chameleon 🙂 Mellandagsfyndade även en MXR Supercomp på vend. Gott nytt år förresten! Vänligen, CHAE
CHAE Postat 30 december 2011 Postat 30 december 2011 (redigerat) Chae: Är power supplyn kraftig? Hej, jo det vill jag lova. Den spottar ur sig smått otroliga 1500mA 😮 Gedigen liten sak den här power supplyn överlag. Ett kvalitetsbygge helt enkelt 🙂 Fick den idag så jag har bara testkört den lite med mina befintliga pedaler (kompressor, tremolo, wah-wah, stämpedal, OD) och jag är toknöjd. Inget brum eller så. Provade en tüsk Harley Benton för något år sedan men den fetbrummade och hade sig 😏 Har lite nya pedaler på igång här men det ska nog inte vara några problem. Det följer med en jäkla massa kablage. Bl a en daysi-chainkabel så man kan hooka upp fem stycken pedaler mot ett 9V-jack Edith: lade till lite Edith #2: 1500 mA, inte 300 mA 😊 Redigerat 30 december 2011 av CHAE
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 30 december 2011 Postat 30 december 2011 Fick en ny monitorcontroller idag (nåja - fick och fick... ): Har dessutom skaffat en 160GB Intel SSD och W7 Pro 64-bit, så någon dag när andan faller på, så ska jag börja så smått med övergångsbesvär... 😱😉 Den ser fin ut den där Claes. 🙂
Die Hard (oregistrerad) Postat 30 december 2011 Postat 30 december 2011 Esp Horizon NT och en seymour Duncan SH-6. 🥰
Unicron Postat 30 december 2011 Postat 30 december 2011 Esp Horizon NT och en seymour Duncan SH-6. 🥰 Fy fan, den guran har man dreglat över en del. Så oförskämt skön att spela på och overkligt snygg! Grattis!
Die Hard (oregistrerad) Postat 30 december 2011 Postat 30 december 2011 Fy fan, den guran har man dreglat över en del. Så oförskämt skön att spela på och overkligt snygg! Grattis! Testade en och blev helt såld. Så jävla lättspelad och skön. Sen var det vara ha is i magen och vänta på att det dök upp en som såldes för ett bra pris. Fick den för 8000:- Bästa 8 som jag lagt ut på och bästa guran jag haft. Vilken skillnad mot alla mellanprisguror,som iofs är bra med, som man hållit sig med. 🙂
Unicron Postat 30 december 2011 Postat 30 december 2011 Precis, testade en 7:a variant av den guran och den var så sanslöst skön. Köpte ju en ESP LTD H-351FR som verkligen gav mycket för pengarna. Tyckte ärligt att den var skönare än min Eclipse som jag hade. Men gutt som fan att du är nöjd!
Jetblack Postat 30 december 2011 Postat 30 december 2011 Blev en stöt på detta fina paket 99$ va det värt tycker jag.. 🙂 [bild på Integral Studio Pack III] En sån jätteförpackning för pluggar? 😮 Trodde förresten inte ens att man fick dom i lådor nuförtiden utan köpte dem som download.
Die Hard (oregistrerad) Postat 30 december 2011 Postat 30 december 2011 Förstår precis vad du menar. Hade själv en ltd ec-1000. Mina fingrar kom inte riktigt överens med Gibsonstucket. Sålde den nyligen. Snyggare att titta på än att lira på.
wellness music Postat 30 december 2011 Postat 30 december 2011 Fick en ny monitorcontroller idag (nåja - fick och fick... ): Har dessutom skaffat en 160GB Intel SSD och W7 Pro 64-bit, så någon dag när andan faller på, så ska jag börja så smått med övergångsbesvär... 😱😉 Nice! 🙂
Die Hard (oregistrerad) Postat 30 december 2011 Postat 30 december 2011 En sån jätteförpackning för pluggar? 😮 Trodde förresten inte ens att man fick dom i lådor nuförtiden utan köpte dem som download. De är bara nedladdningsbara. Det är bara för syns skull som de gör de som lådor på deras hemsida.
Unicron Postat 30 december 2011 Postat 30 december 2011 Förstår precis vad du menar. Hade själv en ltd ec-1000. Mina fingrar kom inte riktigt överens med Gibsonstucket. Sålde den nyligen. Snyggare att titta på än att lira på. Jo men lite så var det ju. Gillar dem lite smalare halsarna på horizon-serien. Och sen är dem i ärlighetens namn finare att titta på med.
Jetblack Postat 30 december 2011 Postat 30 december 2011 De är bara nedladdningsbara. Det är bara för syns skull som de gör de som lådor på deras hemsida. Där ser man, tack för info! 🙂
JohnRick Postat 30 december 2011 Postat 30 december 2011 (redigerat) En ny bebis: Redigerat 30 december 2011 av JohnRick 1
Hemmpe Postat 31 december 2011 Postat 31 december 2011 En sån jätteförpackning för pluggar? 😮 Trodde förresten inte ens att man fick dom i lådor nuförtiden utan köpte dem som download. Nej Nej ! Visnings packet det är downloads som gäller .Hade deras Magnetic 1 så då fick jag erbjudande och köpa hela paketet för 99$ ..700Kr ca va bara att slå till super paket för det priset men det går ut i dag.. Gott Nytt Alla.
Die Hard (oregistrerad) Postat 31 december 2011 Postat 31 december 2011 Prominy Rockbass. UAD Neve 88rs. 🙂
Anders F Postat 5 januari 2012 Postat 5 januari 2012 Waves hade ju lite dealar nu så det blev ssl4000 TDM och maxxbass TDM. MVH Anders
Anders F Postat 5 januari 2012 Postat 5 januari 2012 (redigerat) Och som vanligt bjuder jag på ett ljudexempel. Här används den nya reducern, SSL E-channel för eq och individuell komprimering. Det enda är en annan kompressor på kicken då jag behövde komprimera just en frekvens bara. Annars bara Waves pluggarna Spelar ett gammalt riff jag brukar köra. Animals med Nickelback. Ingen bas pålagd. Your browser does not support the HTML5 audio tag MVH Anders Redigerat 5 januari 2012 av Gizmozis
Die Hard (oregistrerad) Postat 5 januari 2012 Postat 5 januari 2012 Och som vanligt bjuder jag på ett ljudexempel. Här används den nya reducern, SSL E-channel för eq och individuell komprimering. Det enda är en annan kompressor på kicken då jag behövde komprimera just en frekvens bara. Annars bara Waves pluggarna Spelar ett gammalt riff jag brukar köra. Animals med Nickelback. Ingen bas pålagd. Your browser does not support the HTML5 audio tag MVH Anders Hur var det nu det där med covers? Och du som är mod? I övrigt lät det bra. Dock inget favoritljud när det gäller gitarrljudet men det är en smaksak.
BluesBoy Postat 5 januari 2012 Postat 5 januari 2012 (redigerat) Edit: Får förhoppningsvis hämta Saffire'n imorgon om det inte är trettondagsstängt.... Redigerat 5 januari 2012 av BluesBoy
jossman Postat 9 januari 2012 Postat 9 januari 2012 (redigerat) Tillverkat cymbal av ett piezo element och en frisbee Om någon vill veta köpte jag detta, funkade fint på mitt alesis set. http://www.conrad.se...5311&ireusocl=1 Musmatta till att dämpa ljudet, det funkar kanon. Chinacymbal just nu. Redigerat 14 januari 2012 av jossman
D Vibe Postat 9 januari 2012 Postat 9 januari 2012 Tillverkat cymbal av ett piezo element och en frisbee Om någon vill veta köpte jag detta, funkade fint på mitt alesis set. http://www.conrad.se...5311&ireusocl=1 Nice! 🙂
D Vibe Postat 9 januari 2012 Postat 9 januari 2012 (redigerat) En tving? En massagrejsimoj? En fågel? En helvetesmaskin? Edit: Nej, nu vet jag! En prydnadssak du ställer i fönstret! Tjusigt! Redigerat 9 januari 2012 av D Vibe
slejnard Postat 9 januari 2012 Postat 9 januari 2012 Det är en klämma till gitarren. Ett capo: http://sv.wikipedia.org/wiki/Capotasto
D Vibe Postat 9 januari 2012 Postat 9 januari 2012 Ah.. Ovanstående bild på "en klämma till gitarren" (från Wikipedia) ser ännu mer ut som en designprydnadssak.
Neosus Postat 9 januari 2012 Postat 9 januari 2012 En tving? En massagrejsimoj? En fågel? En helvetesmaskin? Edit: Nej, nu vet jag! En prydnadssak du ställer i fönstret! Tjusigt! Haha Helt rätt! 😄 (På alla frågor..)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.