slejnard Postat 27 september 2015 Postat 27 september 2015 Klickgolv 😉 Och en helt ny möblering på det!
Signia Postat 27 september 2015 Postat 27 september 2015 Klickgolv 😉Golv med klicket inbyggt? Shit, att ingen tänkt på det tidigare 🙂 1
slejnard Postat 27 september 2015 Postat 27 september 2015 Golv med klicket inbyggt? Shit, att ingen tänkt på det tidigare 🙂 Grymt va 😄 Tajt blir det!
Jayway Postat 27 september 2015 Postat 27 september 2015 Golv med klicket inbyggt? Shit, att ingen tänkt på det tidigare 🙂 Hehe... 🙂
rainydays Postat 1 oktober 2015 Postat 1 oktober 2015 UAD Manley Vari Mu Softube Marshall Plexi Super Lead Brainworx Ampeg SVT-VR Brainworx Ampeg SVT-3 Pro
Anders F Postat 8 oktober 2015 Postat 8 oktober 2015 Hakade på kampanjen som Boss har där du köper två pedaler och får en på köpet: Så det blev detta tillskott idag.
CHAE Postat 8 oktober 2015 Postat 8 oktober 2015 Hakade på kampanjen som Boss har där du köper två pedaler och får en på köpet: Så det blev detta tillskott idag. Se där, se där. NS-2:an har suttit på alla mina pedalbord sedan Hedenhös. Mycket trevlig och mångsidig 🙂 Vänligen, CHAE
Anders F Postat 8 oktober 2015 Postat 8 oktober 2015 Se där, se där. NS-2:an har suttit på alla mina pedalbord sedan Hedenhös. Mycket trevlig och mångsidig 🙂 Vänligen, CHAE Ja, egentligen va det NS-2:an jag tänkte köpa bara, men så såg jag kampanjen och tänkte, det kan ju vara roligt med något mer :-) MVH Anders
Lundin Postat 9 oktober 2015 Postat 9 oktober 2015 Fan vet om inte denna sidan är den absolut bästa egoboosten för en musikprylnörd när man har mental nedförsbacke.. och en tung backlog på sköna musikprylar man inte äger.... än..
Anders F Postat 9 oktober 2015 Postat 9 oktober 2015 Med tanke på trådens omfattning så har du säkert rätt Lundin :-)
Hellpig Postat 9 oktober 2015 Postat 9 oktober 2015 Har i veckan som gått skaffat... Röde NT2-a Cubase Artist 8 Uppgraderat Addictive drums till AD2 med metalpack. ...orka lägga till bilder när man inte får lägga upp jpg-bilder 😛
Algotezza Postat 17 oktober 2015 Postat 17 oktober 2015 (redigerat) Köpte 3 procases till mina minisynthar från Teenage Engineering. En annan har ju inte råd med flådiga storsynthar... Redigerat 17 oktober 2015 av Algotezza
Memphis Postat 24 oktober 2015 Trådstartare Postat 24 oktober 2015 Hopp, som trådskapare får man väl också bidra lite då med senaste inköpen. ☺️ Har precis gått över från PC till Mac. 😮 En uppgraderad äldre Mac Pro med 2xQuad 3.0 GHz, 22GB RAM, SSD Ny på Logic. Verkar lovande! East West Composer Cloud! Yamaha P255. Supernöjd med anslagskänslan på denna. ☺️
Tinkerbeard Postat 25 oktober 2015 Postat 25 oktober 2015 Blev precis ägare utav en Focusrite Scarlett 2i2 😄
Anders F Postat 2 november 2015 Postat 2 november 2015 Utan att för den skull vara trummis så kände jag att det ändå blir enklare emd ett digitaltrumset än att programmera. Så u är det bara att lära sig att spela trummor :-) Testade lite med SD2 och det är skitkul! Här är bild och ljudexempel från en som vill bli bättre på trummor! Your browser does not support the HTML5 audio tag
Anders F Postat 4 november 2015 Postat 4 november 2015 Tyckte demot lät grymt så det blev en beställning på denna
Die Hard (oregistrerad) Postat 4 november 2015 Postat 4 november 2015 Beställde den från tysken? Minns att det dröjde evigheter innan någon svensk butik sålde metal machinery. Tröttnade och beställde den från tysken och...ptja, den var inte så bra som jag hade hoppats men den här är ett självklart val och verkar verkligen leva upp till mina förväntningar.
Anders F Postat 4 november 2015 Postat 4 november 2015 Nä, jag beställde från toontracks hemsida så jag hoppas det går fort att få USB-sticka :-)
Peter Roos Postat 4 november 2015 Postat 4 november 2015 Utan att för den skull vara trummis så kände jag att det ändå blir enklare emd ett digitaltrumset än att programmera. Så u är det bara att lära sig att spela trummor :-) Testade lite med SD2 och det är skitkul! Här är bild och ljudexempel från en som vill bli bättre på trummor! Your browser does not support the HTML5 audio tag Låter bra:-) (Spelet alltså)
Anders F Postat 4 november 2015 Postat 4 november 2015 Låter bra:-) (Spelet alltså) Åh. tack! Har bara lekt med trummor lite på jobbet innan, så det ska bli kul att verkligen kunna öva trummor. Upptäckte att jag flammade med kicken ibland, så prio 1 är nu att få till en korrekt och så bra kickpedalsteknik som möjligt :-) MVH Anders
Anders F Postat 12 november 2015 Postat 12 november 2015 Idag blev det att uppgradera från pro tools 11 HD till 12.3 HD. Tycker det är lite småfult av Avid att ha en tidsbegränsad rabatt så man i princip blir tvingad att uppgradera om man inte vill betala dubbla priset senare. Men det blir nog bra. Commit tracks kommer komma till stor användning då det innebär att det bli ännu enklare att använda Heat på allt material i mixen. MVH Anders
Die Hard (oregistrerad) Postat 12 november 2015 Postat 12 november 2015 Sprang direkt efter jobbet och köpte Progressive Foundry. 🙂 Bara gått igenom lite och oj, äntligen virvlar man gillar. 🥰
Die Hard (oregistrerad) Postat 12 november 2015 Postat 12 november 2015 Commit tracks kommer komma till stor användning då det innebär att det bli ännu enklare att använda Heat på allt material i mixen. MVH Anders som Cubaseanvändere säger bara va? 😳🤪😕😄
Anders F Postat 12 november 2015 Postat 12 november 2015 som Cubaseanvändere säger bara va? 😳🤪😕😄 Ja, där har verkligen pro tools legat efter, och jag fattar inte varför. Men den commit tracks de nu inför verkar ju grym och även drag and drop midi till audio. MVH Anders
Guitar Nilsson Postat 13 november 2015 Postat 13 november 2015 https://soundcloud.com/fender-king-ljusne/hakan-nilsson-rolling-and-tumbling-151113
Anders F Postat 13 november 2015 Postat 13 november 2015 https://soundcloud.com/fender-king-ljusne/hakan-nilsson-rolling-and-tumbling-151113 Vad i inspelning är din nya pryl som du skaffat? MVH Anders 1
Guitar Nilsson Postat 13 november 2015 Postat 13 november 2015 Vad i inspelning är din nya pryl som du skaffat? MVH Anders Gitarren, som jag byggt ihop själv av delar från hela världen. Samt nya OH-mickar till trummorna, Oktavia MK012 heter de väl...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.