Algotezza Postat 15 januari 2014 Postat 15 januari 2014 Hämtade tvåan i Volca-serien häromdan på posten, Bass. Har Keys redan och väntar bara på Beats. Men den som väntar på något analogt... 😄
D Vibe Postat 15 januari 2014 Postat 15 januari 2014 En triangel via en Traderavinst 😉 Låter rätt bedrövligt. Får användas till någon industrilåt 😛
Algotezza Postat 15 januari 2014 Postat 15 januari 2014 Jag har köpt en sådan här till trombonen för akustiska wah-wah-effekter. http://www.alltomrenovering.se/goto//wp-content/uploads/2010/04/stopp_i_avloppet.jpg 1
D Vibe Postat 15 januari 2014 Postat 15 januari 2014 Finns det någon wahwahmute till min euphonium så säg till 😉
Algotezza Postat 15 januari 2014 Postat 15 januari 2014 Tvungen köra med mute för att inte störa grannarna...
Algotezza Postat 15 januari 2014 Postat 15 januari 2014 Pröva Finns det någon wahwahmute till min euphonium så säg till 😉 Prova min variant. Tappa inte sugen!
FreudianSlip Postat 15 januari 2014 Postat 15 januari 2014 En liten en http://fr.m.wikipedia.org/wiki/Fichier:Microkorg.jpg
Pesek Postat 19 januari 2014 Postat 19 januari 2014 Som gammal datorbyggare rycker det lite i baguetten när jag ser såna där fina saker =P
Ekstasis Postat 19 januari 2014 Postat 19 januari 2014 Som gammal datorbyggare rycker det lite i baguetten när jag ser såna där fina saker =P Jo samma här, man ju drömt om detta länge 🙂 Sedan 2012 när det släpptes, helt klart värt pengarna.
SadamJR Postat 20 januari 2014 Postat 20 januari 2014 Jo samma här, man ju drömt om detta länge 🙂 Sedan 2012 när det släpptes, helt klart värt pengarna. Är du inte pank snart?
laban1 Postat 20 januari 2014 Postat 20 januari 2014 Är du inte pank snart? Havregryn är gott och närande?
pile63 Postat 26 januari 2014 Postat 26 januari 2014 Det blev visst en Orange Micro terror häromdagen. Kan erkänna att det har förgyllt min helg. Koppla in den lilla stärkarn i min 412 och det var verkligen en riktigt skön upplevelse. Intressant med att man kan koppla in Ipad i aux ingången och sedan köra på ett midi keybord och leka vidare med lite syntar och annat roligt. Det blir ett bra ljud. Kanske inte mina grannar är så glada just nu. Men det var värt den investeringen.
rundgång Postat 29 januari 2014 Postat 29 januari 2014 (redigerat) Vill inte visa mina vräkiga prylar igentligen men detta är mer en fråga än skryt. CASIO SA-10 (Fullt fungerande i nyskick - 20 kr på loppis) Till frågan. Det finns en utgång på baksidan, men har sett andra med äldre keyboards som kopplar ut med högtalarkablarna ist trots utgång, vad vinner man på detta? Redigerat 29 januari 2014 av rundgång
Electricwizard Postat 29 januari 2014 Postat 29 januari 2014 Min valvekingtopp fick sig en helservice och låter fantastiskt igen,mmmmm mums!
Ekstasis Postat 29 januari 2014 Postat 29 januari 2014 Dessa kommer på posten imorgon =) Har hört mkt got om radials grejjor, var själv lite inne på dreas ProD2 DI box.
adrumdrum Postat 30 januari 2014 Postat 30 januari 2014 (redigerat) Mac "sophinken" pro med logic pro X. 🙂 Redigerat 30 januari 2014 av adrumdrum
adrumdrum Postat 30 januari 2014 Postat 30 januari 2014 Vill inte visa mina vräkiga prylar igentligen men detta är mer en fråga än skryt. CASIO SA-10 (Fullt fungerande i nyskick - 20 kr på loppis) Till frågan. Det finns en utgång på baksidan, men har sett andra med äldre keyboards som kopplar ut med högtalarkablarna ist trots utgång, vad vinner man på detta? Mins att hörde ett radio program där där nån snubbe hade köpt en casio synth på ebay som var eftertraktad inom ragea kretsar, auto kompet hade tydligen använst till många Ragea(stvas?) låtar...Om du har tur(om det är rätt modell) kanske du kan sälja den där dyrt till nån rasta gubbe...
drloop (oregistrerad) Postat 30 januari 2014 Postat 30 januari 2014 (redigerat) Reggae stavas det. 🙂 Redigerat 30 januari 2014 av drloop
PeteK Postat 31 januari 2014 Postat 31 januari 2014 Då har jag joinat Kemper-famlijen på detta forum!! 🙂 1
Lundin Postat 31 januari 2014 Postat 31 januari 2014 Då har jag joinat Kemper-famlijen på detta forum!! 🙂 Grattis.. Lyssnade på ett klipp från NAMM igår när de körde en bas genom (nya?) pitchshiftern i den.. jag almost dödde.. hoppas kunna inhandla en innan sommarn
Naymari Postat 31 januari 2014 Postat 31 januari 2014 Grattis.. Lyssnade på ett klipp från NAMM igår när de körde en bas genom (nya?) pitchshiftern i den.. jag almost dödde.. hoppas kunna inhandla en innan sommarn Länka gärna!
PeteK Postat 31 januari 2014 Postat 31 januari 2014 Grattis.. Lyssnade på ett klipp från NAMM igår när de körde en bas genom (nya?) pitchshiftern i den.. jag almost dödde.. hoppas kunna inhandla en innan sommarn Tack tack. Då får du boka en nu. Jag fick vänta i nästan 3 månader. Mailade till Kemper eftersom jag blev trött på att vänta. Fick följande mail som svar. "thank you very much for your email and interest in our products. The lead time for the Kemper Profiler is 12 weeks from the order date." Så mitt tips är att du bokar nu o sparar som fan! :-)
Die Hard (oregistrerad) Postat 31 januari 2014 Postat 31 januari 2014 Då har jag joinat Kemper-famlijen på detta forum!! 🙂 Grattis! 🙂 Har du börjat plöja igenom profiler ännu?
Lundin Postat 31 januari 2014 Postat 31 januari 2014 (redigerat) Länka gärna! Off cårs .. Älskade den där dödsdykar pitch effekten som fanns i Kempern också..dödde lite för den med.. lär komma maaaasor med låtar 2014 där det där överanvänds Edit: Octaver på bas/ Pitchshifter på gura om man ska vara lite petnoga.. Redigerat 31 januari 2014 av Lundin
PeteK Postat 31 januari 2014 Postat 31 januari 2014 Grattis! 🙂 Har du börjat plöja igenom profiler ännu? Yes, 99% lät ju ganska röv. 😛 Men profilerna som lät bra slår allt jag har hört i simulerings-jungeln. Är AAAAAAASSSSS nöjd! 🙂
DrivKraft Postat 31 januari 2014 Postat 31 januari 2014 Ohh! Den verkar mysig 🙂 Hah! Den är det mesta du kan tänka dig förutom polyfonisk. Grymt lättjobbad och allt är bara...skitroligt.
Die Hard (oregistrerad) Postat 31 januari 2014 Postat 31 januari 2014 Yes, 99% lät ju ganska röv. 😛 Men profilerna som lät bra slår allt jag har hört i simulerings-jungeln. Är AAAAAAASSSSS nöjd! 🙂 Tog bort i stort sett alla fabriksprofiler. Finns grymma profiler på hemsidan. Ett tips, de som har fått minst 3 stycken fulla betyg brukar vara riktigt bra. Glöm inte att ladda ned Lasse Lammerts rigpack. Grymt bra.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.