hegobald Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 Whoa.. 🙂 Eftersom jag saknar min gamla MonoPoly och vet att du har (har haft?) en.. Hur bra tycker du mjukvaran ersätter hårdvaran???
Waltzberger (oregistrerad) Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 Jävlar vad ni konsumerar! Tänk på miljöööööön! Miljön? Tänk på alla jobb som försvinner om vi upphör att konsumera! Bränn stålarna bara!! /Arbetslös 😕
tordA Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 Whoa.. 🙂 Eftersom jag saknar min gamla MonoPoly och vet att du har (har haft?) en.. Hur bra tycker du mjukvaran ersätter hårdvaran??? Haft ! mjukisen är hårdvaran * 75... minst en MYcket angenäm överraskning !!! bara grundljuden är bättre än vad jag lyckades skruva ihop. sen finns det ytterligare att tanka ner. ett ord: GULD 😉
cborg Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 Haft !mjukisen är hårdvaran * 75... minst en MYcket angenäm överraskning !!! bara grundljuden är bättre än vad jag lyckades skruva ihop. sen finns det ytterligare att tanka ner. ett ord: GULD 🙁 I've been tellin you guys ... 😆 Gött mos tordA!
tordA Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 LINE6 Relay G30, 2,4 GHz guitar and bass-guitar wireless system *hick* f@n vad jag handlar, för miljön skull... min miljö alltså 😏
tordA Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 Line6 FBV-Shortboard USB, footpedal to use for Vetta/HD147/XT series /Flextone III/Spider IV/III /X3 series, incl. cable I'm about to drop 😏
Analogfreak (oregistrerad) Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 Undra vem som blir först med att slänga upp sitt nyköpta SSL-bord här 😏
Guitar Nilsson Postat 1 oktober 2009 Postat 1 oktober 2009 Undra vem som blir först med att slänga upp sitt nyköpta SSL-bord här 😕 SSL? Slö, slapp och likgiltig?
Soxic Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 Begav mig till JAM för att köpa AKG 271 MKII men gick därifrån med Audio-Technica ATH-M50 och har aldrig tittat tillbaka. Är sjukt nöjd. De är otroligt slutna, men ändå bekväma och läcker inget ljud alls. Fick dessutom en trevlig pratstund med Miroslav på köpet. Hälsning!
DieHard (oregistrerad) Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 Fick dessutom en trevlig pratstund med Miroslav på köpet. Hälsa honom nästa gång ohälsa från mig. 🙂
Soxic Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 Hälsa honom nästa gång ohälsa från mig. 😄 Aj då, det lät inte bra. Blanda inte in mig bara 😄
Martin Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 Begav mig till JAM för att köpa AKG 271 MKII men gick därifrån med Audio-Technica ATH-M50 och har aldrig tittat tillbaka. Är sjukt nöjd. De är otroligt slutna, men ändå bekväma och läcker inget ljud alls. Fick dessutom en trevlig pratstund med Miroslav på köpet. Hälsning! Jag tycker AKG 271 är basfattiga och stereobilden i dom är lite "snäv". Hur är ATH-M50 i jämförelse nu när du testat så nära inpå?
Soxic Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 (redigerat) Jag tycker AKG 271 är basfattiga och stereobilden i dom är lite "snäv". Hur är ATH-M50 i jämförelse nu när du testat så nära inpå? Håller med dig, väldigt klen bas på 271:an. Kändes billigare på något sätt. M50 är som en jäkla stridsvagn på huvudet (i positiv bemärkelse). Låter och känns fantastiskt bra! Jag kan inte komma på något negativt än så länge, vare sig vad gäller formen eller ljudet. Riktigt nöjd. Redigerat 4 oktober 2009 av Soxic
Analogfreak (oregistrerad) Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 Jag tycker AKG 271 är basfattiga och stereobilden i dom är lite "snäv". Hur är ATH-M50 i jämförelse nu när du testat så nära inpå? Stereobilden kan ju inte skilja sig mellan olika hörlurar eftersom det inte är nån överhörning at tala om.
woollie Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 Vad roligt att det är så många som satsar på sin studios och köper nya saker för att förfina det eviga sökandet efter den perfekta låten med det perfekta ljudet. De senaste inköpen till studion är en Neuman U87 ai, Guild D40 BG, Taylor GC3, ett sliderör och åtta plektrum.
Claes Holmerup Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 Senaste tillägget till ljudarsenalen var en uppgradering av Symphonic Choirs till Play-versionen:
desvaenger Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 (redigerat) Akai MPD-32. Besitter samma pads som MPC-2000. Roligare att göra trumspår med denna istället för att klicka i. Stereobilden kan ju inte skilja sig mellan olika hörlurar eftersom det inte är nån överhörning at tala om. Nej, egentligen är det inte så mycket stereobild (i ordets rätta bemärkelse) att tala om. Men en ljudbild har man ju ändå och den skiljer givetvis mycket Redigerat 5 oktober 2009 av desvaenger
desvaenger Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 (redigerat) FEL Redigerat 5 oktober 2009 av desvaenger
Ihzon Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Köpte en Walden gitarr idag! Jag är otroligt nöjd med den och micksystemet är precis vad jag letat efter. Träslaget är av rosewood och jag älskar det, Sitter som ljuten i famnen. Priset blev 5000kr och det är ett av det bästa köpet för mig i musikväg. Bild kommer imorn! /Alex
gumpbert Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Fender Jazzmaster i valnötsbrun variant. Så vacker, och så min 😛
Analogfreak (oregistrerad) Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Fender Jazzmaster i valnötsbrun variant. Så vacker, och så min 😄 Vilken skönhet 😛
Martin Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 (redigerat) Den är himmelsk! Redigerat 5 oktober 2009 av Martin
Ljunghusen Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Ett M-Audio FW 1814 Och ett par nEAR 08 Classic! Ska bli kul att testa "högtalarna" och se vad ett par 2500kronorsmonitors går för. Lär få dem på fredag 😄
DieHard (oregistrerad) Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Ja du lär inte hoppa jämfota av glädje i alla fall för de högtalarna. 😕 Bättre än inget alls men inget mer.
Svencanz Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Var helt enkelt tvungen efter att ha lyssnat... http://www.audiobro.com/ Nytt kapitel for mig.... S
Toiva Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 Är nu stolt ägare av TVÅ st nya Sennheiser MD441 =D
Ihzon Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 http://img30.imageshack.us/img30/8315/dsc7379c.jpg Här kommer bilden på nya guran! /Alex
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.