Peter Roos Postat 14 februari 2016 Postat 14 februari 2016 (redigerat) Studiologic MPK-113 midipedalkeyboard för Camel-coverprojektet. Kopplat till Novation Bass Station II, fet bassynt. Redigerat 14 februari 2016 av Sleap
Pesek Postat 15 februari 2016 Postat 15 februari 2016 Inte direkt nytt men det blev en uppfräschning av ett par gamla trotjänare. Jag tröttnade på att ha 300 småbitar av fejkläder i håret efter varje session. Fick deala stenhårt med min dotter för att få sno lite Hello Kitty tyg. Det enda som fanns hemma.
oioioi Postat 15 februari 2016 Postat 15 februari 2016 Inte direkt nytt men det blev en uppfräschning av ett par gamla trotjänare. Jag tröttnade på att ha 300 småbitar av fejkläder i håret efter varje session. Fick deala stenhårt med min dotter för att få sno lite Hello Kitty tyg. Det enda som fanns hemma. Stiligt!!!
Den Gode Postat 15 februari 2016 Postat 15 februari 2016 Inte direkt nytt men det blev en uppfräschning av ett par gamla trotjänare. Jag tröttnade på att ha 300 småbitar av fejkläder i håret efter varje session. Fick deala stenhårt med min dotter för att få sno lite Hello Kitty tyg. Det enda som fanns hemma. Har dottern gott om tyg?
Pesek Postat 22 februari 2016 Postat 22 februari 2016 Stiligt!!! Hehe tackar. Det blev lite till men det gick. Sitter dessutom skönare nu då jag låg i extra vaddering.
saverman Postat 22 februari 2016 Postat 22 februari 2016 Blev en beställning på detta igår kväll: Gillar dessa skarpt! Hade mina på en upphöjd hylla tidigare men sedan dryga året tillbaka så kör jag med de här istället. Står bra mycket mer stabilt än innan.
Pesek Postat 22 februari 2016 Postat 22 februari 2016 Har dottern gott om tyg? Vadå, behöver du ? Liten skvätt finns men beror på hur mycket 🙂
DrivKraft Postat 25 februari 2016 Postat 25 februari 2016 Behövde fler delay och reverb. Dom funkar fint och ser fina ut tillsammans under 101:an. Hmm. Undrar om man inte skulle ha Nova Modulator med....
DrivKraft Postat 20 mars 2016 Postat 20 mars 2016 Det blev en synth till. En liten. Och ett delay och reverb givetvis. Och alla jävla kablar. Köpt även en liten begagnad "karaktärsmixer" för vissa av mina prylar. Kommer i nästa vecka.
XtommyX Postat 25 mars 2016 Postat 25 mars 2016 Senaste inköpet råkade bli Montey Pythons gamla Amek Angela 32kanalare. Blåa varrianten. Vet dock inte vad kag ska ha det till då jag precis recappat mitt Trident Series 80. Om någon letar pro mixer så kan ni hojta.
DrivKraft Postat 1 april 2016 Postat 1 april 2016 "It swings what it syncs… It’s Swynx!" 303a på halvfart och swing. Swingar 101an med. The joy...THE JOY!
Die Hard (oregistrerad) Postat 1 april 2016 Postat 1 april 2016 Senaste inköpet råkade bli Montey Pythons gamla Amek Angela 32kanalare. Blåa varrianten. Vet dock inte vad kag ska ha det till Silly bass walks? 🤪😄 Slog till sista dagen igår på Eventide Blackhole reverb. Med lite extra rabatt så blev 340:- Klart värt det.
slejnard Postat 1 april 2016 Postat 1 april 2016 Köpte en ny mikrofon. Inte så förtjust i den men ändå prisvärd! https://m.thomann.de/se/telefunken_u_47.htm?o=0&ref=mal_a_0&search=1459522590 1
CHAE Postat 3 april 2016 Postat 3 april 2016 Behövde fler delay [...] [...] Heeeey, den där har jag också 😮 Jag tycker att den är fenomenal; mycket pedal för pengarna där. Vart du nöjd med din? Vänligen, CHAE
AnthonyS Postat 4 april 2016 Postat 4 april 2016 Heeeey, den där har jag också 😮 Jag tycker att den är fenomenal; mycket pedal för pengarna där. Vart du nöjd med din? Vänligen, CHAE Den där är grym! Tänk om man hade haft möjlighet att lira genom en riktig gammal TC Electronic 2290... Oh, well...
CHAE Postat 4 april 2016 Postat 4 april 2016 [...] Tänk om man hade haft möjlighet att lira genom en riktig gammal TC Electronic 2290... Oh, well... Gottegris där ☺️
DrivKraft Postat 4 april 2016 Postat 4 april 2016 Heeeey, den där har jag också 😮 Jag tycker att den är fenomenal; mycket pedal för pengarna där. Vart du nöjd med din? Vänligen, CHAE Känns som att jag måste vara lite försiktig med ingångsvolymen bara. Kör ju en analogsynth in i den och sen vidare in i Nova Reverb, in i mackiebordet. Men annars är dom bra och lätta att jobba med. Gör jobbet liksom. 🙂
slejnard Postat 5 april 2016 Postat 5 april 2016 Fiol o mandolin. Behärskar inte instrumenten men dom behärskar mig 😳 Kommer bli gott med lite folkmusikinslag!
everlastingrecords Postat 5 april 2016 Postat 5 april 2016 Senaste inköpet var mixbus 3. Har länge tänkt ge mig på ett nytt daw. Får se vad det leder till.
DenGode Postat 5 april 2016 Postat 5 april 2016 Fiol o mandolin. Behärskar inte instrumenten men dom behärskar mig 😳 Kommer bli gott med lite folkmusikinslag! Så länge du inte skaffar en säckpipa........
Algotezza Postat 5 april 2016 Postat 5 april 2016 (redigerat) Fiol o mandolin. Behärskar inte instrumenten men dom behärskar mig 😳 Kommer bli gott med lite folkmusikinslag! Min brorsa Åke kan bygga allt du behöver, även säckpipa: http://www.svtplay.s...lojt-av-svanben Redigerat 5 april 2016 av Algotezza
Algotezza Postat 5 april 2016 Postat 5 april 2016 http://www.emaproject.eu/emap/contributors/196-ake-egevad.html
slejnard Postat 5 april 2016 Postat 5 april 2016 Så länge du inte skaffar en säckpipa........ Jag fick faktiskt instrumenten. Behövde i princip bara nya strängar. Skulle nån erbjuda mig en säckpipa så ja, varför inte 😄. Den behöver ju inte ens nya strängar 😆
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 5 april 2016 Postat 5 april 2016 Senaste inköpet var mixbus 3. Har länge tänkt ge mig på ett nytt daw. Får se vad det leder till. Jag har dom tidigare versionerna både för PC och Mac det är fina grejor. Nu finns väl midi stöd också om jag inte misstar mig.
everlastingrecords Postat 6 april 2016 Postat 6 april 2016 Jag har dom tidigare versionerna både för PC och Mac det är fina grejor. Nu finns väl midi stöd också om jag inte misstar mig. Ja precis. Jag använder inte midi så värst mycket men det är bra att det finns. Har bara börjat bekanta mig men det verkar lovande. Försöker få kläm på kompressorerna, de har ju lite annorlunda inställningar. Hittills låter det bra iaf.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.