evilrocker Postat 30 november 2013 Postat 30 november 2013 Fixat strängarna nu! 😮 Här ett klipp! 😮 http://youtu.be/i3r1zmSW5bg Va fan du ser ju gammal ut?!?!?!
Terror Postat 30 november 2013 Postat 30 november 2013 Fixat strängarna nu! 😮 Här ett klipp! 😮 http://youtu.be/i3r1zmSW5bg Ryssarna blir galna!
slejnard Postat 30 november 2013 Postat 30 november 2013 Va fan du ser ju gammal ut?!?!?! Åja så gammal är jag inte ☺️. Kanske äldre än dig men yngre än Nilsson. 😄 Ung i sinnet 😑 Ryssarna blir galna! Ooohhh noooooo 😮
vmbr Postat 30 november 2013 Postat 30 november 2013 Blev en balalaika för 50kr. Den hade två nylon och en stålsträng. Som tur är har jag ett set strängar från ett tidigare projekt oöppnat. 😑 Nu blir det åka av! // kalinka Fixat strängarna nu! 😮 Här ett klipp! 😮 http://youtu.be/i3r1zmSW5bg Inte lika mycket rock som denna snubbe 😱
mietek Postat 2 december 2013 Postat 2 december 2013 (redigerat) En kort recension? Förtjänster och minus? + Väldigt prisvärd, låter och spelar bra. - Hur den är inställd från fabrik, som tur var har jag verktyg för att ställa in relief, action, mickhöjd osv efter Fenderspec, vilket det inte var. Intonerar inte perfekt från band 3 och uppåt vilket betyder att översadel skulle behövas justeras men det är inte hela världen. Redigerat 2 december 2013 av mietek
laban1 Postat 2 december 2013 Postat 2 december 2013 + Väldigt prisvärd, låter och spelar bra. - Hur den är inställd från fabrik, som tur var har jag verktyg för att ställa in relief, action, mickhöjd osv efter Fenderspec, vilket det inte var. Bredden på halsen verkar vara P istället för den smala J i spec, stämmer detta i verkligheten? Hur låter mickarna? Var den hög i sadeln så det är ngt man bör fila ner?
Lundin Postat 3 december 2013 Postat 3 december 2013 Inte så det går för en direkt men min 1TB Western Digital 7200 har nu rullat i 40 månader nonstop. Känner att det är läge att trimma upp datorn lite med en SSD. Det fick bli en Samsung SSD 840 EVO 1TB BK samt en SSD Carrier Mac Pro! SSD står väl för "Super Sound Drive" ? Bra val! Vet inte om OSx automatiskt gör nytta av finesserna med just denna SSD'n som medföljande program för Windows används till men jag är supernöjd med denna disken ..min Hackmac tackar mig varje dag genom att ladda snabbare än tomten hinner säga gröt..
Lundin Postat 3 december 2013 Postat 3 december 2013 Soldano Hot rod 100 Plus WoW! Vilken läckerbischken.. Nu vet jag vad alla moderna hem ska ha istället för den gamla klassiska "mormors radion".. Standarden är satt 🙂
Lundin Postat 3 december 2013 Postat 3 december 2013 åsså lite inköp.. Apollo Quad och Thunderbolt expansion Synthmaster 2.6 Maschine Studio
Guitar Nilsson Postat 3 december 2013 Postat 3 december 2013 Åja så gammal är jag inte ☺️. Kanske äldre än dig men yngre än Nilsson. 😄 Ung i sinnet 😑 Ooohhh noooooo 😮 Haha. Jag är mkt äldre i sinnet än i kroppen
laban1 Postat 4 december 2013 Postat 4 december 2013 åsså lite inköp.. Lite?..jojo.......fått påökt? 🙂
jossman Postat 4 december 2013 Postat 4 december 2013 Byggde mig en ISO-box som jag ställer i ett annat rum sedan köpte jag en ny mick som jag har i rummet bredvid. Så sångaren/sångerskan står och kikar in på oss i vårar fall sångerska. Vi spelar in allt på en gång, trummorna är ett roland. Nu är ingen av oss direkt tekniska på mixning. Ett smak prov hur det kan låta. Your browser does not support the HTML5 audio tag
laban1 Postat 4 december 2013 Postat 4 december 2013 (redigerat) Byggde mig en ISO-box som jag ställer i ett annat rum Vad har du för högtalarelement i boxen? Redigerat 4 december 2013 av laban1
jossman Postat 4 december 2013 Postat 4 december 2013 celestion vintage 30 och till det en peavey classic 30. //Martin
jossman Postat 4 december 2013 Postat 4 december 2013 Ja det är synd att man bor i lgh annars kanske mitt lilla vintage pearl set från troligen tidigt 70-tal som jag köpt för 400 kronor också varit en studio pryl:)
Lundin Postat 4 december 2013 Postat 4 december 2013 Lite?..jojo.......fått påökt? 🙂 Hehe.. jag har inte haft så stora utgifter i år o skattmasen kommer ändå sno överskottet som inte går att trolla tillbaka i verksamheterna.. så why not.. denna julen kommer bli bra åtminstone 🙂
FreudianSlip Postat 5 december 2013 Postat 5 december 2013 helt galet vad du inhandlar svindyra grejer exstasis, räknar du med att tjäna in för diina utlägg el är du en hemmapulare med för stor plånbok, fina prylar hursom. Mina senaste inköp blidde en total omorganisering av studion, bara beggat.
Top Floor Studios Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 Jag köpte service till SSL-bordet 🙂 2
vmbr Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 Jag köpte service till SSL-bordet 🙂 Vågar man fråga vad du fick slanta upp?
laban1 Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 Jag köpte service till SSL-bordet 🙂 Vad behövde fixas?
Lundin Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 (redigerat) Mina senaste prylarna: Nice.. Retro paketet har jag varit på väg att köpa ett bra tag men alltid kommit annat före.. Vistalite setet låter jäkligt fint, bra botten i den kaggen och det var väl ett svart Ludvig kit också?.. Visste inte att det kommit ett nytt vintagepaket.. måste lyssna Redigerat 10 december 2013 av Lundin
Top Floor Studios Postat 11 december 2013 Postat 11 december 2013 Vågar man fråga vad du fick slanta upp? Du får fråga, men jag kommer inte svara 🙂 Femsiffrigt.
Top Floor Studios Postat 11 december 2013 Postat 11 december 2013 Vad behövde fixas? Inget stort. Teknikern meddelade att det är i väldigt bra skick, men det är några små omlödningar och lite allmän genomgång. Den årliga städningen, helt enkelt.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.