Die Hard (oregistrerad) Postat 6 juni 2013 Dela Postat 6 juni 2013 (redigerat) Blev en beggad sådan idag. 🥰 Däremot inte förtjust i emg så de kommer att bytas ut till passiva så småningom. Redigerat 6 juni 2013 av Die Hard Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soundprocessingstudio Postat 6 juni 2013 Dela Postat 6 juni 2013 Det är jätteroligt att så många köper så mycket prylar så man kan höra efter om de är nöjda osv. men hur många köper grejer de verkligen behöver?? Jag får en känsla av att många jagar något de inte vet vad det är. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 juni 2013 Dela Postat 6 juni 2013 EMG Set SA/SA/81 till min gamla Samick Valley Arts! 😄😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 juni 2013 Dela Postat 6 juni 2013 Tidigare blev det en: Fender Mustang 3 och en Fender Squier Classic Vibe 50 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Terror Postat 6 juni 2013 Dela Postat 6 juni 2013 Blev en beggad sådan idag. 🥰 Däremot inte förtjust i emg så de kommer att bytas ut till passiva så småningom. Köp seymour duncan black winter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Die Hard (oregistrerad) Postat 6 juni 2013 Dela Postat 6 juni 2013 Nja det blir nog troligen vanliga SD Distortion-set för min del. Billigare dessutom. Men men får funta på det ett tag. Har inte allt för bråttom att bestämma mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Terror Postat 6 juni 2013 Dela Postat 6 juni 2013 Nja det blir nog troligen vanliga SD Distortion-set för min del. Billigare dessutom. Men men får funta på det ett tag. Har inte allt för bråttom att bestämma mig. Inte black outs då? fast du kanske inte ville ha aktiva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Die Hard (oregistrerad) Postat 7 juni 2013 Dela Postat 7 juni 2013 Black outs låter visserligen bättre än EMG men nä föredrar passiva micar. Låter så mycket bättre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oioioi Postat 7 juni 2013 Dela Postat 7 juni 2013 Har den vita Vipern, med Duncans. (Rättare sagt ESP LTD Viper 1000 Deluxe Olympic White). Är mycket nöjd med den. (Förutom lite taskiga balansen. Den är framåttung, så den drar i axelbandet.) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Die Hard (oregistrerad) Postat 7 juni 2013 Dela Postat 7 juni 2013 Skillnaden mellan deluxe versionerna och ESP är väldigt liten och har man mindre budget så kan deluxe modellerna rekommenderas. Ja det där med balansen har Viper fått en hel del befogad kritik för. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Terror Postat 7 juni 2013 Dela Postat 7 juni 2013 Black outs låter visserligen bättre än EMG men nä föredrar passiva micar. Låter så mycket bättre. Ja skulle köpa klassiska SD distortion 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
skonare Postat 7 juni 2013 Dela Postat 7 juni 2013 (redigerat) Byggde ihop en subkick till studion häromdagen. 300 spjånk ist för 3000:- som yamaha tar för sin. Lägger upp förstatestet: första 4 takterna utan, nästa 4 takter med subkick. Lite överdrivet såklart. Kan rekomenderas! https://dl.dropboxus...032/subshow.aif Redigerat 7 juni 2013 av skonare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Electricwizard Postat 7 juni 2013 Dela Postat 7 juni 2013 Sådärja, nu kan man trycka på rec när man sitter vid trummorna 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 7 juni 2013 Dela Postat 7 juni 2013 (redigerat) Aja kunde inte ha en ledig slot i lunchboxen... . Och behövde nya oh-mickar Varför går det inte trycka enter och göra radbrytningar?? cp-forum Redigerat 24 juni 2013 av Lundin Moderator på cp-forum har fixat åt farbror Evil Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Signia Postat 7 juni 2013 Dela Postat 7 juni 2013 Blev en beggad sådan idag. 🥰 Grattis.En Batman gitarr 😎 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 juni 2013 Dela Postat 7 juni 2013 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Die Hard (oregistrerad) Postat 8 juni 2013 Dela Postat 8 juni 2013 Grattis. En Batman gitarr 😎 😄 Ja för fan å man kan glidflyga på den oxå. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Martin Postat 8 juni 2013 Dela Postat 8 juni 2013 (redigerat) edit Redigerat 2 januari 2014 av Martin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 8 juni 2013 Dela Postat 8 juni 2013 Sådärja, nu kan man trycka på rec när man sitter vid trummorna 🙂 Smart! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hwasser Postat 8 juni 2013 Dela Postat 8 juni 2013 (redigerat) Skillnaden mellan deluxe versionerna och ESP är väldigt liten och har man mindre budget så kan deluxe modellerna rekommenderas. Ja det där med balansen har Viper fått en hel del befogad kritik för. Fixade det genom att flytta axelbandsskruven från baksidan till övre "hornet". Om jag håller armarna i luften så hänger den helt vågrätt nu 🙂 Redigerat 8 juni 2013 av hwasser Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 8 juni 2013 Dela Postat 8 juni 2013 Grattis. En Batman gitarr 😎 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gardinen Postat 8 juni 2013 Dela Postat 8 juni 2013 Aja kunde inte ha en ledig slot i lunchboxen.... Och behövde nya oh-mickar Varför går det inte trycka enter och göra radbrytningar?? cp-forum Ahh Mojave mickarna. De vill jag gärna veta hur de är. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 8 juni 2013 Dela Postat 8 juni 2013 Ahh Mojave mickarna. De vill jag gärna veta hur de är. 😎 😄 får hoppas dom blir fina till OH, ren chansning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 juni 2013 Dela Postat 8 juni 2013 😄 får hoppas dom blir fina till OH, ren chansning. Snygga mickar är det! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AndreasEastwood Postat 8 juni 2013 Dela Postat 8 juni 2013 Precis en sånhär fick jag för en vecka sen av en jobbarkompis. Rörförstärkare, byggd -91 i ukraina på nån flygplansfabrik eller liknande. Låter fruktansvärt bra. Ska nog använda den och köra igenom lite ljud för att få lite rörvärme när jag mixar och sånt 🙂 Fick även ett par lurar; Är väl ingenting jag rekomenderar att gå och köpa.. Obekväma och klumpiga. Men dom är rätt fräna ändå. Vem vet om man får användning av nåt liknande nångång 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 8 juni 2013 Dela Postat 8 juni 2013 Snygga mickar är det! 😄 Japp fast mina har gamla loggan... men snygga ändå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oioioi Postat 8 juni 2013 Dela Postat 8 juni 2013 Fixade det genom att flytta axelbandsskruven från baksidan till övre "hornet". Om jag håller armarna i luften så hänger den helt vågrätt nu 🙂 Går det att få foto på hur den sitter? (Mejla om du inte vill lägga ut här.) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Martin Postat 13 juni 2013 Dela Postat 13 juni 2013 (redigerat) edit Redigerat 2 januari 2014 av Martin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Electricwizard Postat 14 juni 2013 Dela Postat 14 juni 2013 dessa kom hem till mig idag 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
saverman Postat 14 juni 2013 Dela Postat 14 juni 2013 Aldrig fel med en SM7! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.