drloop (oregistrerad) Postat 29 juli 2012 Dela Postat 29 juli 2012 Flea 47 Grym! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 29 juli 2012 Dela Postat 29 juli 2012 (redigerat) Bidde två små lådor. Redigerat 29 juli 2012 av drloop Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 31 juli 2012 Dela Postat 31 juli 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 1 augusti 2012 Trådstartare Dela Postat 1 augusti 2012 Era köptokar! 😛 Jag har inte mycket att kontra med annat än den här lille krabaten. 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
EricFoxx Postat 2 augusti 2012 Dela Postat 2 augusti 2012 (redigerat) M-Audio Fast Track C400 Ingen skrytpryl, men jag är mycket nöjd såhär långt! Lätt att använda, smidig och känns betydligt bättre än mitt gamla och smått föråldrade EMU 1820, den första skillnaden jag upplevde var att jag fick betydligt bättre sångljud genom min kondensatormick. En smått negativ sak är väl att det var rätt svårt att hitta ett bra mellanläge på volymreglaget för inputen till enguran, det blev antingen för svagt eller så peakade det. Fast det kanske har med inställningarna att göra, har inte hunnit testa den mer än 2 dagar. Redigerat 2 augusti 2012 av EricFoxx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
van Caine Postat 2 augusti 2012 Dela Postat 2 augusti 2012 En His Master's Voice stenkake-spelare med äkta tratt är mitt senaste förvärv till studion :-D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 2 augusti 2012 Dela Postat 2 augusti 2012 Reggade Caustic till Android. Lätt smidig liten app att skissa (elektronisk) musik i 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 augusti 2012 Dela Postat 2 augusti 2012 En Marshall DRP-1 Kuhl prül 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Simon Andersson Postat 2 augusti 2012 Dela Postat 2 augusti 2012 En smått negativ sak är väl att det var rätt svårt att hitta ett bra mellanläge på volymreglaget för inputen till enguran, det blev antingen för svagt eller så peakade det. Fast det kanske har med inställningarna att göra, har inte hunnit testa den mer än 2 dagar. Öppna "Control Panel" ska du se på grejer... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ironman Postat 2 augusti 2012 Dela Postat 2 augusti 2012 Köpte en irig till min iphone. Så att man kan ta med sig gitarren och en liten "studio" överallt. Tänk att bara Sitta på bryggan nere vid havet och bara suga in all inspiration och samtidigt kunna föreviga det 🙂 Förvånandsvärt bra ljud och ingen latency. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
klasho Postat 2 augusti 2012 Dela Postat 2 augusti 2012 (redigerat) En Stylophone köpte jag nyss. Den är väll användbar till ALLA låtar 😲 Redigerat 2 augusti 2012 av klasho Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
meardeR Postat 3 augusti 2012 Dela Postat 3 augusti 2012 Senaste inköpet blev en AKAI LPK 25 som jag älskar. Minimalt med känsla. På tok för liten men jag har kommit på att jag uppskattar att kunna snabbt skissa ner idéer när jag är bortrest. Behöver inte så mkt mer. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 3 augusti 2012 Dela Postat 3 augusti 2012 En Marshall DRP-1 Kuhl prül 🙂 Vad är det? Själv köpte jag två st Md 421u på ebaj. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 3 augusti 2012 Dela Postat 3 augusti 2012 (redigerat) Vad är det? [...] En pre-amp 🙂 (med emulerad högtalarsimulering och hörlurs-output) Skaffade den (nästan enbart) för att hooka upp den på pedalbrickan (-> interfacet) för att kunna skissa utan att behöva dra en massa telekabel i hela sovrummet från och till Marshall-toppen och combon. Låter faktiskt helt okej. Antagligen inget för den absolute finsmakaren men gör definitivt jobbet. Redigerat 3 augusti 2012 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BluesBoy Postat 3 augusti 2012 Dela Postat 3 augusti 2012 (redigerat) Edit: Blues Deluxe Reissue 🙂 Redigerat 3 augusti 2012 av BluesBoy Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 3 augusti 2012 Dela Postat 3 augusti 2012 Material till absorbenter. Ska bygga imorgon. Snuskigt billigt om man jämför med arualex och liknande tjofräs 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 3 augusti 2012 Dela Postat 3 augusti 2012 Edit: Blues Deluxe Reissue 🙂 Mummamums! Material till absorbenter. Ska bygga imorgon. Snuskigt billigt om man jämför med arualex och liknande tjofräs 😑 Låter spännande. Byggtråd comin' up? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BluesBoy Postat 3 augusti 2012 Dela Postat 3 augusti 2012 Mummamums! Yup! Har bara testat den en timme ungefär, så jag måste vrida lite till för att få "mitt" sound. Än så länge är jag väldans nöjd i alla fall. Mina medmusikanter också. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 3 augusti 2012 Dela Postat 3 augusti 2012 Mummamums! Låter spännande. Byggtråd comin' up? 🙂 Kanske det kanske? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 3 augusti 2012 Dela Postat 3 augusti 2012 Kanske det kanske? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berch Postat 3 augusti 2012 Dela Postat 3 augusti 2012 (redigerat) Redigerat 3 augusti 2012 av berch Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 3 augusti 2012 Dela Postat 3 augusti 2012 +1 på båda 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berch Postat 3 augusti 2012 Dela Postat 3 augusti 2012 Jepp, att Guitar rig sckulle vara bra visste jag innan, Softube gick jag mer på recenscioner online, men har stämt vad gäller Tsar-1 reverb så här långt. Gillar det skarpt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Larsson Postat 3 augusti 2012 Dela Postat 3 augusti 2012 Axe FX II Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hjorten Postat 4 augusti 2012 Dela Postat 4 augusti 2012 Boss RC-20XL. Inköpt från medlem här på forumet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Die Hard (oregistrerad) Postat 4 augusti 2012 Dela Postat 4 augusti 2012 (redigerat) Slog till på en crossgrade sista dagen: Redigerat 4 augusti 2012 av Die Hard Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnthonyS Postat 4 augusti 2012 Dela Postat 4 augusti 2012 (redigerat) Axe FX II Hoppas att du kommer att trivas med den! Jag hade mycket kul med min. Redigerat 4 augusti 2012 av AnthonyS Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 5 augusti 2012 Dela Postat 5 augusti 2012 (redigerat) Äntligen fixad. Ready to blip bwaap blop. Redigerat 5 augusti 2012 av Vallhagen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hjorten Postat 5 augusti 2012 Dela Postat 5 augusti 2012 Äntligen fixad. Ready to blip bwaap blop. Fan vad tuff den såg ut! Ljudexempel på den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 5 augusti 2012 Dela Postat 5 augusti 2012 Fan vad tuff den såg ut! Ljudexempel på den? Jajjemen, det finns youtubeklipp: tjing Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.