Lundin Postat 14 juni 2012 Dela Postat 14 juni 2012 Tar denna eftersom det blir inlägg 2012. Fina prylar ni handlat! 😄 2014 står det i hörnet..bwaahahaha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hjorten Postat 14 juni 2012 Dela Postat 14 juni 2012 Ett ljudklipp med den in action vore trevligt. 🙂 http://soundcloud.com/hjorten/broken-zither-ebow Cittran i fråga är sprucken och saknar ett gäng strängar. Precis som jag vill ha det 😉. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 juni 2012 Dela Postat 14 juni 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 14 juni 2012 Dela Postat 14 juni 2012 2014 står det i hörnet..bwaahahaha Eller 2013? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnthonyS Postat 15 juni 2012 Dela Postat 15 juni 2012 BlaHk och MetHell. Mina två senaste hembyggen. Snyggt! Bli inte förvånad om du en dag får ett PM från mig med tusen nyfikna frågor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 juni 2012 Dela Postat 15 juni 2012 2014 står det i hörnet..bwaahahaha Eller 2013? Vette tusan hur det hände. 😐 Har iaf strängat om några av gitarrerna med nyinköpta Daddario. 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 15 juni 2012 Trådstartare Dela Postat 15 juni 2012 här har du lite E-Bow : http://www.fildump.se?file=pub_vx4jgh9agdcodvx6fpgk554ey09arfay6ku8o7byvxth23wx8u 🙂 Ball! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 16 juni 2012 Dela Postat 16 juni 2012 (redigerat) Inte köpt så mycket på ett tag men blev inspirerad av en snubbe i Oregon så jag cashade in deg för den härna. får se när licensen dyker upp... fet eller fett? Yo. Redigerat 16 juni 2012 av Lundin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 16 juni 2012 Dela Postat 16 juni 2012 Coolt!! 🙂 Cooooool, Bengan. Håller med om att den fan ser ut som en riktigt boutique-pedal 🥰 Hahahaa.. Humorpedaler.. sätt ett bindesstreck på valfritt ställe på den nedersta o skeppa till staterna så ska du se på f@n.. Sköna namn annars, låter de bra också så är ju allt på topp. Tack för uppskattningen. Det enda problemet med byggsjälvgalenskapen är ju att jag knappt spelar ett skit... Man fastnar i lödkolvar och kretsscheman i stället. Å andra sidan... en annan sida av kreativitet. Snyggt! Bli inte förvånad om du en dag får ett PM från mig med tusen nyfikna frågor. Tack. Du är välkommen att fråga vad som helst:) Och jag borde kanske öppna en egen tråd om det finns nyfikenhet. Någon dag i någon framtid... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BluesBoy Postat 16 juni 2012 Dela Postat 16 juni 2012 Och jag borde kanske öppna en egen tråd om det finns nyfikenhet. Någon dag i någon framtid... Likväl som det finns Bygga-Studio-trådar så kan det ju finnas andra byggtrådar. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 16 juni 2012 Dela Postat 16 juni 2012 Tack. Du är välkommen att fråga vad som helst:) Och jag borde kanske öppna en egen tråd om det finns nyfikenhet. Någon dag i någon framtid... Jag är inte ett dugg nyfiken, men det vore kanske lämpligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 16 juni 2012 Dela Postat 16 juni 2012 Jag har fått hem 16 st ljudansorbenter att akustikbehandla Flying Saucers-studion med... Åsså har jag fått tag på en till TLM 102 mikrofon. Det blir go stereo det i många olika sammanhang. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Simon Andersson Postat 16 juni 2012 Dela Postat 16 juni 2012 Vet inte vad det senaste är, men den senaste månaden har det blivit: iMac 27" 3.4 i7, 16 gig ram och 2 gig grafik. 13" MacBook Pro. Avid Eleven Rack (och Pro Tools 10). M-Audio C600 audio interface. Två guror: Ibanez Universe 7-str och RGA 8-str. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnie Postat 17 juni 2012 Dela Postat 17 juni 2012 Ooops....har du vunnit på lotto ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Die Hard (oregistrerad) Postat 17 juni 2012 Dela Postat 17 juni 2012 Ooops....har du vunnit på lotto ☺️ Eller fått bra betalt på de senaste gigen. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Simon Andersson Postat 17 juni 2012 Dela Postat 17 juni 2012 ...and we have a winner: Die Hard 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 18 juni 2012 Dela Postat 18 juni 2012 Vet inte vad det senaste är, men den senaste månaden har det blivit: iMac 27" 3.4 i7, 16 gig ram och 2 gig grafik. 13" MacBook Pro. Avid Eleven Rack (och Pro Tools 10). M-Audio C600 audio interface. Två guror: Ibanez Universe 7-str och RGA 8-str. Nu får du fan se till att använda det också.. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Simon Andersson Postat 18 juni 2012 Dela Postat 18 juni 2012 Lovar. Har inte haft tillgång till studio på flera månader (och enl UPS kommer iMacen i morrn), så nu JÄVLAR ska det spelas in 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 20 juni 2012 Dela Postat 20 juni 2012 Fyndade när ILT säljer ut sitt LTD/ESP-lager... så det blev inte någon Les Paul Custom Budokan utan en... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 20 juni 2012 Dela Postat 20 juni 2012 (redigerat) @Hellpig; fräsig gura! Som en Firebird fast inte, liksom 🙂 Lirar dödsskönt eller? "Säljer ut" säger du. Vad fick du ge för den? Redigerat 20 juni 2012 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 20 juni 2012 Dela Postat 20 juni 2012 Ja den var snygg som f-n! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 20 juni 2012 Dela Postat 20 juni 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
metallica96 Postat 20 juni 2012 Dela Postat 20 juni 2012 Fyndade när ILT säljer ut sitt LTD/ESP-lager... så det blev inte någon Les Paul Custom Budokan utan en... Het set? 🙂 // Jesper Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wellness music Postat 20 juni 2012 Dela Postat 20 juni 2012 Fyndade när ILT säljer ut sitt LTD/ESP-lager... så det blev inte någon Les Paul Custom Budokan utan en... Ja jäklar, den var läcker! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 20 juni 2012 Dela Postat 20 juni 2012 Hmm! Kan en gitarr vara snygg/läcker? Har aldrig tänkt på gitarrer som snygga direkt... fula kan jag hålla med om att vissa gitarrer är, men snygga? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Martin Postat 20 juni 2012 Dela Postat 20 juni 2012 fin gitarr!!!!!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Larsson Postat 20 juni 2012 Dela Postat 20 juni 2012 Hmm! Kan en gitarr vara snygg/läcker? ja Har aldrig tänkt på gitarrer som snygga direkt... fula kan jag hålla med om att vissa gitarrer är, men snygga? ja.. snygga faktiskt 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Larsson Postat 20 juni 2012 Dela Postat 20 juni 2012 Fyndade när ILT säljer ut sitt LTD/ESP-lager... så det blev inte någon Les Paul Custom Budokan utan en... Nice 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 21 juni 2012 Dela Postat 21 juni 2012 @Hellpig; fräsig gura! Som en Firebird fast inte, liksom 🙂 Lirar dödsskönt eller? "Säljer ut" säger du. Vad fick du ge för den? Är som någon skrev i en recension, som en uppdaterad version av firebird bara det att det inte är Gibson som gjort den. Gav 10 för den, vilket verkar vara ett bra pris. Den har en väldigt nice hals och är lättspelad som bara den och låter bra gör den också. Om jag jämför med andra ESP/LTD's jag testat (mest deras LesPaul kopior, från billigaste till dyraste) så är detta den ESP som fallit mig mest i smaken, utan tvekan. Kolla in Blocket för deras reade modeller (men jag knep den sista eldfågeln...). Ja den var snygg som f-n! Jag håller med! Har gillat Firebirddesignen sedan urminnes tider... 🙂 Het set? 🙂 😐😲 Vad är 'het set'? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 21 juni 2012 Dela Postat 21 juni 2012 Hmm! Kan en gitarr vara snygg/läcker? Har aldrig tänkt på gitarrer som snygga direkt... fula kan jag hålla med om att vissa gitarrer är, men snygga? Ja... JA!!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.