CHAE Postat 10 januari 2012 Dela Postat 10 januari 2012 (redigerat) "Barréklämma" heter det enligt osäkra källor 😆 * * * Själv har jag fyndat en SD-1:a av evilrocker här på forumet 🙂 (Ett litet omdöme finns i tråden). samt en EHX Nano Holy Grail på vend. Nu ska jag bara se till att hitta en kul delaypedal så är jag hemma xD Någon här på forumet som har en till salu? 😛 Vänligen, CHAE Redigerat 10 januari 2012 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pxm Postat 10 januari 2012 Dela Postat 10 januari 2012 En Capodaster tror jag nog är det officiella namnet på en barre´klämma. mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 10 januari 2012 Dela Postat 10 januari 2012 (redigerat) En JOEMEEK VC Studio Channel. Fick den idag. Kan lugnt erkänna att jag är i extas över denna hårdvarulirarburk. Skillnad som natt o dag mellan denna o andra strips jag testat. Bla a kan man styra över ingain så det slår på rött utan att det låter helvete som i moderna skitburkar. Optokompressorn är optoheaven. Denna burk som inte tillverkas längre ihop med en bra mik så får man det att låta Nashville o Bing Crosby. Hallelulja skrek han. http://212.143.3.82/...17060972149.jpg Edit: Hur får jag in bilden på den vackra skapelsen så den syns utan att klicka på länken? Redigerat 10 januari 2012 av Guitar Nilsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 13 januari 2012 Dela Postat 13 januari 2012 Alhambra 5P Gator Cases Gitarretui Classic Nylon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 13 januari 2012 Dela Postat 13 januari 2012 "Barréklämma" heter det enligt osäkra källor 😆 * * * Själv har jag fyndat en SD-1:a av evilrocker här på forumet 🙂 (Ett litet omdöme finns i tråden). samt en EHX Nano Holy Grail på vend. Nu ska jag bara se till att hitta en kul delaypedal så är jag hemma xD Någon här på forumet som har en till salu? 😛 Vänligen, CHAE Coolt hoppas du blev nöjd 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 15 januari 2012 Dela Postat 15 januari 2012 Coolt hoppas du blev nöjd 🙂 Aboslut! Sitter som en smäck i kedjan 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 januari 2012 Dela Postat 27 januari 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hjorten Postat 27 januari 2012 Dela Postat 27 januari 2012 Roland SPD-6 för 450 kronor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KillwithSkill Postat 27 januari 2012 Dela Postat 27 januari 2012 Lät faktiskt inte så illa som jag trodde. Men för en lusentapp så var det värt det alla gånger! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pxm Postat 27 januari 2012 Dela Postat 27 januari 2012 Boken "Reharmonisation Techniques" av Randy Felts. Går ju bara inte att vara utan..... mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
henk2055 Postat 27 januari 2012 Dela Postat 27 januari 2012 (redigerat) Köpte i dagarna en ny möbel! Tycker den gör sig så himla bra i vardagsrummet så man knappt vi köra iväg den till repan eller studion :S Redigerat 27 januari 2012 av henk2055 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 27 januari 2012 Dela Postat 27 januari 2012 Köpte i dagarna en ny möbel! Tycker den gör sig så himla bra i vardagsrummet så man knappt vi köra iväg den till repan eller studion :S Vad är rhythmratten för något? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 27 januari 2012 Dela Postat 27 januari 2012 (redigerat) Vad är rhythmratten för något? Det är för att man ska spela i rätt tempo. 😳 Redigerat 27 januari 2012 av Kulturell Figur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hemmpe Postat 27 januari 2012 Dela Postat 27 januari 2012 Olsberg, den 2011-10-13 - 13:37, sa: Han borde Juholt sig till reglerna. Forum regel nr 2 ..?? Fult sagt, på håpp på tjänste man .. Varning på dig Olsberg 😄 Rhythmratten är post gain. Driver slut stegs rören i stärkaren.Att den heter Rhythm har jag ingen aning om.Börjar väll bluddra om den när man kör den till max 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 januari 2012 Dela Postat 27 januari 2012 Driver slut stegs rören i stärkaren. Särskrivning delux.. 😆😄😛 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hemmpe Postat 27 januari 2012 Dela Postat 27 januari 2012 ja va fan måste vara tydlig ju haha 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anders F Postat 30 januari 2012 Dela Postat 30 januari 2012 (redigerat) Väntar på dessa JH13 pro Redigerat 30 januari 2012 av Gizmozis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Panzerfaust Postat 30 januari 2012 Dela Postat 30 januari 2012 http://www.toontrack.com/products.asp?item=18 Nashville-expansionen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 30 januari 2012 Dela Postat 30 januari 2012 såg en SD-1 i ett tidigare. Riktigt mysig pedal. Har själv en och gillar den skarpt. Senaste prylen för mig?! En 20" UFIP-crash, nya coated Pinstripe på pukorna, EQ4 på kick, emperor coated på virvel och en Fender-kepa! 😄 Byggde klart min nya jazzbas idag och tänkte få färdigt den akustiska för lack idag. När det är för dyrt med nya instrument bygger jag om de gamla eller helt sonika; bygger nya av gamla delar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mietek Postat 30 januari 2012 Dela Postat 30 januari 2012 http://www.toontrack...cts.asp?item=18 Nashville-expansionen Den låter verkligen kalas! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KillwithSkill Postat 30 januari 2012 Dela Postat 30 januari 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 30 januari 2012 Dela Postat 30 januari 2012 Mmm, läste "Instrument Browser" som "Instrument Broker" blev lite konfunderad... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
crillemannen Postat 30 januari 2012 Dela Postat 30 januari 2012 Efter någon veckas funderande så blev det nya konverterare istället för nya monitorer: Och en Kush audio GainTrain som monitor controller: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BurninSven (oregistrerad) Postat 30 januari 2012 Dela Postat 30 januari 2012 En sån här för den gamla tog slut big_268767.jpg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sounds Postat 30 januari 2012 Dela Postat 30 januari 2012 vet inte hur jag lägger upp bilder 🙁, men AKG K 701 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Panzerfaust Postat 30 januari 2012 Dela Postat 30 januari 2012 Den låter verkligen kalas! Jag blev glatt överaskad faktiskt. Black beautyn har bra punch. Gilalr visparna också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kassettporta Postat 30 januari 2012 Dela Postat 30 januari 2012 Är såå avunsjuk på dig Panzerfaust, har gått o dreglat/suktat efter den packen. Och om mina djävulusiskt smidda planer går i lås, ska jag kunna lägga klorna på min egna packe nästa vecka. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
henk2055 Postat 30 januari 2012 Dela Postat 30 januari 2012 Vad är rhythmratten för något? Den har två kanaler som dom av någon anledning kallar för rytm och lead, men det är egentligen en clean/crunch och en dist kanal. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wellness music Postat 1 februari 2012 Dela Postat 1 februari 2012 En UAD Apollo Quad blev det. Leverans i slutet av månaden. http://www.uaudio.co...ces/apollo.html 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 1 februari 2012 Dela Postat 1 februari 2012 En UAD Apollo Quad blev det. Leverans i slutet av månaden. http://www.uaudio.co...ces/apollo.html Fan va coolt! Ska nog också satsa på den. Kommer sälja två ljudkort och en converter och ska ersättas med denna allt i ett 🙂 Rapportera sen när du fått den! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.