JohnD Postat 26 oktober 2008 Postat 26 oktober 2008 (redigerat) Jag försöker byta epostadress men jag får aldrig till rätt kod (den man läser av från en bild). Har försökt många gånger men varje gång säger den att koden är fel. Har gjort samma sak i många andra nätsammanhang utan några problem. Vad göra? Edit: Problemet är löst. Redigerat 27 oktober 2008 av JohnD
Claes Holmerup Postat 26 oktober 2008 Postat 26 oktober 2008 (redigerat) Klicka på "anmäl/report"-knappen på ditt eget inlägg och be om hjälp med det, så kan säkert admin fixa det. 🙂 Redigerat 26 oktober 2008 av Claes
JohnD Postat 26 oktober 2008 Trådstartare Postat 26 oktober 2008 Klicka på "anmäl/report"-knappen på ditt eget inlägg och be om hjälp med det, så kan säkert admin fixa det. 🙂 Bra idé, gjorde precis det, trots att det klart och tydligt står att man bara ska använda funktionen när någon har skrivit något som bryter mot reglerna. 🙂
JohnD Postat 27 oktober 2008 Trådstartare Postat 27 oktober 2008 Hupp! Nu fungerade bytet, efter säkert fler än 30 försök totalt. Dock bara andra försöket från den här datorn, men jag förstår inte hur min andra dator ska kunna vara problemet. Men men. Nu är jag nöjd iaf.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.