alu Postat 13 november 2004 Postat 13 november 2004 Har kört Demo-version av Sonar 3 Producer och skall du köpa ett "gammalt" Sonar 3 Studio till förmånligt pris. Hur installerar jag? Som vanligt?? Finns mina Cakewalk-projekt ifrån demo-versionen kvar?
Vallhagen Postat 13 november 2004 Postat 13 november 2004 Har kört Demo-version av Sonar 3 Producer och skall du köpa ett "gammalt" Sonar 3 Studio till förmånligt pris. Hur installerar jag? Som vanligt?? Finns mina Cakewalk-projekt ifrån demo-versionen kvar? Om du kör en vanlig "avinstallation" av Sonar, så tas dina projekt- och ljudfiler INTE bort. om du inte valt egna kataloger/hårddiskar, så ligger programmet under c:\program\cakewalk (vilket avinstalleras, åtminstone de stora delarna), medans projekt och ljud ligger under c:\cakewalk projects\... vilket inte rörs öht. Jag har inte gjort den rockaden du tänker göra, däremot ominstallerat demoversionen ett par ggr... /Bengan
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.