Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Måste bara få säga att det måste vara bland det bästa jag köpt.

Suger tag så fint, och har just börjat använda frekvensfiltret, Fler borde få upp ögona och örona för Bobby Nathans pluggar.

ursplugins.com

Annons
DieHard (oregistrerad)
Postat
Måste bara få säga att det måste vara bland det bästa jag köpt.

Suger tag så fint, och har just börjat använda frekvensfiltret, Fler borde få upp ögona och örona för Bobby Nathans pluggar.

ursplugins.com

Jag tror nog fler än jag tycker det är helt suveräna pluggar men tyvärr är priset rejält saftat och avskräcker allt för många. Det är synd, hade de varit billigare hade kanske jag köpt någon av dem.

Postat

De har ett rättvist bra rykte, likaså Sonalksis. Men ska man lägga så mycket pengar på plugins är det bättre att köpa sig ett begagnat UAD-1 kort som numera kostar typ nada. Har man tur är säljaren desperat och skickar med milstolpar som Fairchild och 1176ln.

Postat

Grafiskt och funktionsmässigt verkar URS ha inspirerats av Neves kompressor/limiter 2254.

Neve2254A.jpg

Emil, hur använder du den? Sång, instrument, bussar?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.