tAUG Postat 22 oktober 2008 Postat 22 oktober 2008 (redigerat) Apple rationaliserar bort bokstaven B EDIT: đđ Redigerat 22 oktober 2008 av tAUG
tAUG Postat 22 oktober 2008 TrĂ„dstartare Postat 22 oktober 2008 Haha jag vet đ Hur kan man lyckas missa att sĂ€tta ett B pĂ„ tangentbordet? Jag menar, har de inga som helst kvalitetstester/inspektioner eller what so ever? đ
rainydays Postat 22 oktober 2008 Postat 22 oktober 2008 Hur kan man lyckas missa att sĂ€tta ett B pĂ„ tangentbordet? Jag menar, har de inga som helst kvalitetstester/inspektioner eller what so ever? đ Jag hade nog missat en sĂ„n sak vid en kvalitĂ©tskontroll. Man tar ju för givet att alla tangenter sitter dĂ€r de ska liksom.
tAUG Postat 22 oktober 2008 TrĂ„dstartare Postat 22 oktober 2008 Hur kan man lyckas missa att sĂ€tta ett B pĂ„ tangentbordet? Jag menar, har de inga som helst kvalitetstester/inspektioner eller what so ever? đ Jag hade nog missat en sĂ„n sak vid en kvalitĂ©tskontroll. Man tar ju för givet att alla tangenter sitter dĂ€r de ska liksom. Innan en lansering... och det sitter tvĂ„ stycken "M" bredvid varandra? Tveksamt.... Hade det varit typ bytt plats pĂ„ dem eller att det hade varit nĂ„t tecken som satt fel eller nĂ„t sĂ„nt sĂ„ okej. Men tvĂ„ stycken M..
tAUG Postat 22 oktober 2008 TrĂ„dstartare Postat 22 oktober 2008 M&M's? đ Kanske till och med Eminem (M 'n m)
slejnard Postat 22 oktober 2008 Postat 22 oktober 2008 Haha đ Kan det verkligen vara sant? SĂ„ otroligt M!
Dingbats Postat 23 oktober 2008 Postat 23 oktober 2008 Det lÀr ju iofs fortfarande gÄ att skriva tecknet 'b', bara att knappen Àr missvisande...
joachime Postat 23 oktober 2008 Postat 23 oktober 2008 Det lÀr ju iofs fortfarande gÄ att skriva tecknet 'b', bara att knappen Àr missvisande... Ja, eller för att vara korrekt sÄ Àr det 50 % chans att det kommer upp ett "b" pÄ skÀrmen nÀr man trycker ned "m" pÄ tangentbordet.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.