Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Har svårt att få Logic att fungera med mitt 001 kort.

Vad kan vara fel?

Så fort jag försöker välja ASIO som driver så dyker programmet.

Nån som vet varför?

Annons
Postat

Jag kan tyvärr inte hjälpa dig men du kan underlätta för de mer insatta genom att beskriva vad du kör på för dator osv.

Postat

001:an ska inte ha några problem alls att fungera tillsammans med Logic. Kör själv med 002:an i plugget med Logic. Visserligen till Mac men det borde inte spela någon roll.

Säker på att du installerat ljudkortet rätt? kan ha en viss tendens till att krångla. Tyvärr så har vi hittat en hel den buggar i 002:an och tydligen så har Digidesign fått rätt mycket klagomål på 002:orna och 001:orna ...

men testa att installera om allt och hoppas på det bästa 🙂 annars är det bara att ringa supporten och få hjälp där kanske? 🙂

lycka till!

• 4 veckor senare...
Postat

Problemet är nog att du inte ska använda dig av Asio drivarna, när jag kör logic med 001:an så kör jag genom I/O drivarna. Då kör iof jag oxå på en mac, men jag tror inte det ska ha någon betydelse.. Det e ju samma ljudkort trotsallt.

Så testa med att använda dig av I/O drivarna istället.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.