Ulf_A Postat 20 oktober 2008 Dela Postat 20 oktober 2008 (redigerat) Frågan säger väl det jag undrar över, skiss på hur det ser ut i bifogad fil. Alternativen som jag väljer mellan: 1. Röda varianten. Bygga ljudisolerade väggar med dörr ut. Litet utrymme blir inuti ca 100x70cm max 120x75cm. Blir ett litet "dött" utrymme som kanske inte är så hejsan att stå och sjunga i. 2. Blå varianten. Sätta upp akustikmaterial på väggen bakom sångaren och en "mic thing" bakom micken. Typ detta bakom sångaren: http://www.holmerup.biz/produktsidor/vicou...Kit_Pulsar.html Lite luftigare och trevligare att sjunga i och kanske även bättre akustikmässigt? Efter att ha läst lite i forumet lutar jag åt blå varianten. Vad tror ni? PS. Ingen baktanke med dom "politiska" färgerna . . . DS 🙂 Redigerat 20 oktober 2008 av Ulf_A Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pesek Postat 20 oktober 2008 Dela Postat 20 oktober 2008 Tror den blå blir bäst. Båset kommer nog bli på tok för litet och dött som du själv nämner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 20 oktober 2008 Dela Postat 20 oktober 2008 Tror den blå blir bäst. Båset kommer nog bli på tok för litet och dött som du själv nämner. Instämmer tveklöst! Ett litet bås blir jobbigt att stå och sjunga i - och det låter instängt och blir helt enkelt allmänt trist. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.