debatt Postat 19 oktober 2008 Postat 19 oktober 2008 Nån som vet en exakt SPEC för Frosts datorer?? T.ex. Rasqal version 4.0. 🤪
drloop (oregistrerad) Postat 19 oktober 2008 Postat 19 oktober 2008 Tex: http://www.frostacm.com/products/view/19
debatt Postat 19 oktober 2008 Trådstartare Postat 19 oktober 2008 (redigerat) Tack! Inte konstigt att jag inte såg specifikationen på deras site. Jag har svårt att se hela sidor på min pc. Nu gick det plötsligt att scrolla åt höger. Märkligt att en musikaffär jag kollade menar att man måste köpa uppbyggnadskit för att få Dual Core som processor och dessutom står det ju här på Frosts sida att ljudkortet som ingår har MICPREAMPAR. Det måste vara så att musikaffären körde med den gamla versionen och inte version 4.0. Jag gillar inte att den har en virtual pc med Linux dock... tror jag. Och att den är i gummi innebär väl att den lättare blir gediget skitig. Nån som vet? Undrar också om grafiken är lämplig eller om man bör köpa till ett grafikkort? Virtuell betyder? 😆 //:debatt Redigerat 19 oktober 2008 av debatt
debatt Postat 19 oktober 2008 Trådstartare Postat 19 oktober 2008 (redigerat) Konstigt att de har Frostburk med repad front på sin egen webbsida... ... men jag gillar dem skarpt. Är nog riktigt bra grejer! 😆 Redigerat 19 oktober 2008 av debatt
anarkisten1 (oregistrerad) Postat 22 oktober 2008 Postat 22 oktober 2008 Bygg en musikdator själv istället du kommer att spara massor med stålar på det. Det är inte svårt och det borde finnas hur mångas självbyggartrådar som helst på nätet. Hårdvaran dom använder på frost måste dom ju köpa nånstans och det innebär att den finns tillgänglig för alla, dvs det enda som är unikt med dom det är att dom erbjuder nåt slags optimerat os för snabb återställning utifall det ballar ur. Om du köper en dockningsstation för en separat hårddisk om du måste kunna surfa på din dator så finns det ju rimligtvis ingen anledning att din musikinstallation ska behöva balla ur överhuvudtaget iom att den aldrig kommer i kontakt med internet och eventuella virus. Lycka till
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.