Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej.. alla!

Jag är en kvinna och 29 år i Stockholm. Jag är sångerska/låtskriverska.

🙂

Gör min egen musik med producent och försöker lära mig prodda själv. Kan plinka på Pianot och Guran.

Joinar för att jag gillar att fråga en massa och säga vad jag tycker. Men mycket också för att det finna många som jag här inne, som älskar musik helt enkelt. Jag gillar det!

Tack.

/glens

Annons
Postat (redigerat)
Så lite så.

Har du någon musik uppe som man kan få lyssna på? 😮

Hej igen. Jo jag har en myspace. har inte riktigt klurat ut hur man lägger fixar allt ännu! :-) Det kommer nog snart.

Ni kan gå in till min space så länge: 😮

Minaya - Musiken - Drömmarna

Redigerat av Glens
Postat (redigerat)

Hej! Välkommen. Kul! Riktigt sjyssta låtar. Jag kollade din Myspace. Min favorit var Dina vackraste ord. Nästan så man blir lite tårögd 😳

Du har väldigt bra röst! Hoppas du hittar information och inspiration på det här forumet! 😛

Ossian

Redigerat av Ozzian
Postat (redigerat)

Tycker det är skitkul med tjejer som gör sig hörda med, och inte bara faller in i 'snygga tjejer med kraftfull röst som lyder under regissör-liknande producenter' - rollen. Välkommen 😳

Redigerat av Opus99
drloop (oregistrerad)
Postat

Hej och välkommen!

Du har grymt bra röst.

Musiken passar din röst mycket bra.

Kul att du sjunger på svenska också.

Lycka nu till med dina inspelningar. Och hoppas du får den hjälp du behöver här.

Postat (redigerat)
Jag är sångerska/låtskriverska.

Låtskriverska? 😳 Nytt ord måhända? 😛 Riktigt schysst musik o produktion, och väldigt bra röst dessutom. Bra jobbat o lycka till i framtiden.

Mvh

Memphis

Redigerat av Memphis
friend (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Hej och välkommen till forumet. post-18214-1224450125.gif

post-18214-1224450230.gif

Redigerat av friend
Postat

Välkommen hit!

Hur hittade du forumet? Läser du tidningen? "Googlade" du runt? Någon du känner som berättade?

Alltid kul att veta 🙂

Christian

Postat

Jag googlade runt på internet här om dagen då jag letade efter insändare om Melodifestivalen, och då fick jag upp er suuperlånga tråd.

Den om att det är skumt att det alltid är samma låtskrivare/artister som är med nästan varje år. Jag läste hela. Håller så klart med mycket som skrevs. Det är skumt att det fortfarande förekommer och ingen redan har ifrågasatt.

Sen anmälde jag mig för jag tyckte ni verkade ganska vettiga! :-) Dels också för att jag i min vänskapskrets inte har så många musiker att dela funderingar med. Om jag vill fråga om ett ackord så står alla som frågetecken.. 🙂

Jag vill helt enkelt kunna dela mina tankar med likasinnade.

Och tack så otroligt mycket för alla varma kommentarer och lyckoönskningar!!

Jag gör det jag älskar och vart enda av mina ord och mina toner kommer från hjärtat.

Memhis: Låtskriverska är ett nytt ord. Lite femininum i detta testosteronfyllda forum skadar väl inte. 😛😉

Opus99: Haha.. Stackars de tjejerna!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.