Glens Postat 19 oktober 2008 Postat 19 oktober 2008 Hej.. alla! Jag är en kvinna och 29 år i Stockholm. Jag är sångerska/låtskriverska. 🙂 Gör min egen musik med producent och försöker lära mig prodda själv. Kan plinka på Pianot och Guran. Joinar för att jag gillar att fråga en massa och säga vad jag tycker. Men mycket också för att det finna många som jag här inne, som älskar musik helt enkelt. Jag gillar det! Tack. /glens
Glens Postat 19 oktober 2008 Trådstartare Postat 19 oktober 2008 Välkommen! 😄Du joinar för helt rätt anledning! Tack.. 🙂
Tilly Postat 19 oktober 2008 Postat 19 oktober 2008 Så lite så. Har du någon musik uppe som man kan få lyssna på? 🙂
Glens Postat 19 oktober 2008 Trådstartare Postat 19 oktober 2008 (redigerat) Så lite så. Har du någon musik uppe som man kan få lyssna på? 😮 Hej igen. Jo jag har en myspace. har inte riktigt klurat ut hur man lägger fixar allt ännu! :-) Det kommer nog snart. Ni kan gå in till min space så länge: 😮 Minaya - Musiken - Drömmarna Redigerat 20 oktober 2008 av Glens
Ozzian Postat 19 oktober 2008 Postat 19 oktober 2008 (redigerat) Hej! Välkommen. Kul! Riktigt sjyssta låtar. Jag kollade din Myspace. Min favorit var Dina vackraste ord. Nästan så man blir lite tårögd 😳 Du har väldigt bra röst! Hoppas du hittar information och inspiration på det här forumet! 😛 Ossian Redigerat 19 oktober 2008 av Ozzian
Opus99 Postat 19 oktober 2008 Postat 19 oktober 2008 (redigerat) Tycker det är skitkul med tjejer som gör sig hörda med, och inte bara faller in i 'snygga tjejer med kraftfull röst som lyder under regissör-liknande producenter' - rollen. Välkommen 😳 Redigerat 19 oktober 2008 av Opus99
drloop (oregistrerad) Postat 19 oktober 2008 Postat 19 oktober 2008 Hej och välkommen! Du har grymt bra röst. Musiken passar din röst mycket bra. Kul att du sjunger på svenska också. Lycka nu till med dina inspelningar. Och hoppas du får den hjälp du behöver här.
Memphis Postat 19 oktober 2008 Postat 19 oktober 2008 (redigerat) Jag är sångerska/låtskriverska. Låtskriverska? 😳 Nytt ord måhända? 😛 Riktigt schysst musik o produktion, och väldigt bra röst dessutom. Bra jobbat o lycka till i framtiden. Mvh Memphis Redigerat 19 oktober 2008 av Memphis
friend (oregistrerad) Postat 19 oktober 2008 Postat 19 oktober 2008 (redigerat) Hej och välkommen till forumet. Redigerat 19 oktober 2008 av friend
tAUG Postat 20 oktober 2008 Postat 20 oktober 2008 Välkommen hit! Hur hittade du forumet? Läser du tidningen? "Googlade" du runt? Någon du känner som berättade? Alltid kul att veta 🙂 Christian
Glens Postat 20 oktober 2008 Trådstartare Postat 20 oktober 2008 Jag googlade runt på internet här om dagen då jag letade efter insändare om Melodifestivalen, och då fick jag upp er suuperlånga tråd. Den om att det är skumt att det alltid är samma låtskrivare/artister som är med nästan varje år. Jag läste hela. Håller så klart med mycket som skrevs. Det är skumt att det fortfarande förekommer och ingen redan har ifrågasatt. Sen anmälde jag mig för jag tyckte ni verkade ganska vettiga! :-) Dels också för att jag i min vänskapskrets inte har så många musiker att dela funderingar med. Om jag vill fråga om ett ackord så står alla som frågetecken.. 🙂 Jag vill helt enkelt kunna dela mina tankar med likasinnade. Och tack så otroligt mycket för alla varma kommentarer och lyckoönskningar!! Jag gör det jag älskar och vart enda av mina ord och mina toner kommer från hjärtat. Memhis: Låtskriverska är ett nytt ord. Lite femininum i detta testosteronfyllda forum skadar väl inte. 😛😉 Opus99: Haha.. Stackars de tjejerna!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.