Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej jag undrar om det finns något program/plugin som man kan bara ta sång i från en låt, Inge musik bara sången:)

Tacksam för svar

Annons
Postat

Googla det, kan tyvärr inte hjälpa eftersom det egentligen vore omöjligt! Men det finns en hel del program som säger sig kunna göra det, men som sagt googla "Voice Extracter" eller "Acapella maker".

/DJS

Postat
Googla det, kan tyvärr inte hjälpa eftersom det egentligen vore omöjligt! Men det finns en hel del program som säger sig kunna göra det, men som sagt googla "Voice Extracter" eller "Acapella maker".

/DJS

Det känns ganska omöjligt.

Men är det ett stycke i en låt då det är väldigt få instrument och en hög röst så kan du med hjälp av eq försöka banta till ljudet så att rösten hörs tydligare. Lägger du då på egen musik så kanske inte den orginal musiken hörs lika väl.

DieHard (oregistrerad)
Postat

Du kan lika gärna fråga om någon här kan tänka sig uppfinna en sådan plug. 😮 Någon sådan finns inte kommer nog knappast finnas....åtminstone inte på länge. Det är inget vad jag vet som är hett eftertraktat.

drloop (oregistrerad)
Postat

En bart sång, vad är bart sång för nåt?

Postat (redigerat)
Du kan lika gärna fråga om någon här kan tänka sig uppfinna en sådan plug. 😮 Någon sådan finns inte kommer nog knappast finnas....åtminstone inte på länge. Det är inget vad jag vet som är hett eftertraktat.

Det är väll bara att sjunga själv 🙂

Eller hyr in någon med snarlik röst som finns i låten du vill imitera

Redigerat av Lonian
Postat
Hej jag undrar om det finns något program/plugin som man kan bara ta sång i från en låt, Inge musik bara sången:)

Tacksam för svar

Har du en instrumental version av samma låt kan du använda fasvändning för att plocka bort mycket av musiken.

DieHard (oregistrerad)
Postat
En bart sång, vad är bart sång för nåt?

Do the Bart Dance minns jag så det kanske är en ny Bart Simpsonsång han hade i åtanke? 😮

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.