Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Konstigt.

Jag letade efter ett trådlöst tangentbord, ifall jag bestämmer mig för att köpa en musikdator av typen stationär. Det var längesedan jag köpte ett tangentbord, eftersom jag använt enbart lptop under en period. Jag vet inte, men jag tror stationära kan vara mer stryktåliga. Förr så var trådlösa tangentbord och dessutom med touchpad inbyggd de dyraste att skaffa. Jag blev därför riktigt förvånad när jag märkte att de enda trådlösa tangentbord de hade med touchpad, var de två billigaste i hela webbutiken!

Konstigt.

Btw, är Deltaco bra?

Andra förslag på trådlöst tangentbord?

😆

//:debatt

Redigerat av debatt
Annons
Postat

Deltaco är rena skräpet. =)

Ska du ha trådlöst så se till att skaffa ett t-bord med bluetooth. Jag har Logitech DiNovo Edge och det är "the shit" så att säga! Riktigt snyggt, tappar aldrig någonsin anslutningen mot min dator och det går flera månader innan jag behöver ladda det. Dessutom är det mycket behagligt att skriva med, har lite fiffiga funktioner och bl.a. touchreglage för vissa av dom.

Dyrt - javisst, men värt varenda spänn. 😏

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.