Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Vilken skärm är lämplig att använda för musik, till en stationär pc? Kan det påverka garantier, om jag skaffar en dedikerad musikdator, vad jag kopplar till för skärm, ljudkort och mus, scanner, skrivare och dongle?

Jag har kollat in NEC, med ställbar höjd, vilket jag tycker verkar bra.

Nån som vet hur de är? Andra förslag?

Ska man köra 17" eller bränna på med 19"?

😆

//:debatt

Redigerat av debatt
Annons
Postat
Vilken skärm är lämplig att använda för musik, till en stationär pc? Kan det påverka garantier, om jag skaffar en dedikerad musikdator, vad jag kopplar till för skärm, ljudkort och mus, scanner, skrivare och dongle?

Jag har kollat in NEC, med ställbar höjd, vilket jag tycker verkar bra.

Nån som vet hur de är? Andra förslag?

Ska man köra 17" eller bränna på med 19"?

😆

Under 20" är väl ingen idé att köpa idag..? Jag sitter på en NEC 22" wide (LCD225WXM) och den är grym 😆

Postat
Under 20" är väl ingen idé att köpa idag..? Jag sitter på en NEC 22" wide (LCD225WXM) och den är grym 😆

Är den varm i arslet då? Nej visst nej, lcd avger ju ingen värme.

Skämt åsido, NEC kör med tre års garanti rakt av väl, på alla deras modeller?

😆

Postat

Samsung har alltid varit bland de bästa.

Jag har själv två Samsung 17" och är mycket nöjd med mina 2560*1024 punkter. När man vill dela upp på olika sätt, så är det ofta bredd man föredrar - och för att få 2560 punkters bredd på EN skärm, så får man upp på ganska rejäla storlekar... 😆

Ta helst skärm med extern nätdel. Om nätdelen är inbyggd i skärmen, så är det nämligen vanligt att det sitter en liten fläkt för att få bort värmen.

Postat

Jag köpte mig en Benq 22" widescreen för 1690 kr på Datorbutiken.com. Billigaste modellen som finns men jag är väldigt nöjd med den. Den har visserligen inte DVI-in men det klarar jag mig utan. Garantier o dylikt skall inte påverkas av ditt skärmval.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.