Sanchezco Postat 15 oktober 2008 Postat 15 oktober 2008 (redigerat) Hej! Jag funderar på att köpa någon utav Logic versionerna. Jag undrar om EXS24 Ljudbiblioteket ingår i Express versionen? Vet att i Pro så kommer det med 1300 instrument på en dvd skiva. Mycket tacksam för svar 🙂 //Johnny S Redigerat 19 oktober 2008 av Soundborn
JonasW Postat 16 oktober 2008 Postat 16 oktober 2008 Är inte helt säker men ser det som osannolikt då det bara är en skiva som kommer mer express, vi kör det på några datorer här på studion men jag kommer inte ihåg om de har med en massa instrument eller inte.
nurfen Postat 16 oktober 2008 Postat 16 oktober 2008 Nej, det medföljer inga EXS-ljud i Logic Express, tyvärr.
Sanchezco Postat 16 oktober 2008 Trådstartare Postat 16 oktober 2008 Nej, det medföljer inga EXS-ljud i Logic Express, tyvärr. Tack för ditt/ert svar, även fast det inte var ett glädjande besked Får nog sikta in mig på Pro versionen sen... /johnny
ThomasJ Postat 19 oktober 2008 Postat 19 oktober 2008 Nej, det medföljer inga EXS-ljud i Logic Express, tyvärr. Om du inte vet skall du ikke svara tycker jag. Express inehåller visserligen inte tusentals EXS24 filer, men det är ändå ett stort biblotek som medföljer.
Sanchezco Postat 19 oktober 2008 Trådstartare Postat 19 oktober 2008 Tack Thomas! Då kanske det räcker med Express för min del! Tack för svaret som räddade min plånbok;) /Johnny
Pesek Postat 19 oktober 2008 Postat 19 oktober 2008 Annars köper du Logic Studio via eBay i England. Kostade mig 2700:- inkl. frakt och försäkring på frakten. Helt klart värt den lilla skillnaden i kostnad 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.