Rojk Postat 11 november 2004 Postat 11 november 2004 Jag presentera mig inte förut så jag kan väl göra det nu 🙂 Jag har bytt namn för jag var inte nöjd med det (jag fick "dispens"). Mitt namn är Richard. Bor i Skogås, livet är i Haninge och går i kyrkan i Tyresö. Spelat piano sen trean (går i ettan på gymnasiet nu) och bas sen sjuan. Gick i instrumentalklass 6-9 och kom in på piano på Rytmus (jag tror inte alla vet vad det är). Hur jag började med musikproduktion? I åttan så fick vi prova på att göra låtar bl.a. med Logic, men vi använde ju midi-ljud så det lät skit 😆 Och ni får inte bli så sura om jag inte kan allt för jag är ju bara en noob 🙂 Det var jag ja..
Egghuvud Postat 11 november 2004 Postat 11 november 2004 Hallå för F*n. ibland önskar jag att jag hade en egen trevlig hejsan svejsan avatar så att jag kunde göra som Rockfart. det är svårt att variera sina hälsningar.
hammagrella Postat 11 november 2004 Postat 11 november 2004 Hallå för F*n. ibland önskar jag att jag hade en egen trevlig hejsan svejsan avatar så att jag kunde göra som Rockfart. det är svårt att variera sina hälsningar. Ja eller hur! Svårt att vara nyskapande och smårolig i den här delen av forumet.
Lundin Postat 12 november 2004 Postat 12 november 2004 Välkommen hit medelst Välkommen... ..och jag är en total rookie-n00b på att spela piano..så det kanske går på ett ut i slutänden... 😄 Egget: är du lite hårdkokt idag 😳 ...du brukar väl vara rätt kreativ?
D Vibe Postat 12 november 2004 Postat 12 november 2004 Välkommen <- Ack så onyskapande, men ack så trevligt och traditionellt 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.