4Trax Postat 14 oktober 2008 Postat 14 oktober 2008 Vi har en ny låt ute på vår myspacesida "Mistress". Har nästan mixat klart den men tillräckligt för att spelas upp. Tyck gärna till. www.myspace.com/thesuperdogs
Guitar Nilsson Postat 14 oktober 2008 Postat 14 oktober 2008 (redigerat) Vi har en ny låt ute på vår myspacesida "Mistress".Har nästan mixat klart den men tillräckligt för att spelas upp. Tyck gärna till. www.myspace.com/thesuperdogs Fint ös, både vildsint och disiplinerat på samma gång. Det enda jag skulle ändra på är på låt 1 "Mistress", skulle jag sänkt gitarrerna och gasat trummorna lite. Och då menar jag väldigt very lite. När andra låten drar igång känns den läckrare med anings mer stöt i burkarna. "Push" är perfekt i nivåerna enligt min enkla raggarhjärna. 😆 Huruvida varje kanal för sig låter och hur mastringen är får andra tycka om. Kanske litet vasst på nåt vis? Har inget bra uttryck för det. Redigerat 14 oktober 2008 av Guitar Nilsson
4Trax Postat 14 oktober 2008 Trådstartare Postat 14 oktober 2008 Tack för responsen! Ska kolla i hur det ligger till med vassheten. Känner inte det själv men har kanske blivit döv på sistone genom jobbet?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.