Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Digitech har nyligen kommit ut med en helt ny effektpedalsserie för elgitarr, Hardwire, vet inte riktigt när den kommer till Sverige men är nyligen släppt i USA.

hardwire.jpg

EDIT: Förtydligande och extra länk

Redigerat av tAUG
Annons
Postat

Jag blev helt uppåt väggarna och köpte både Tube overdrive:en och Delayen, låter skitbra båda två!

När man köper dem får man med ett skydd som man sätter över rattarna så att inställningarna inte blir ändrade av misstag när man rockar runt på scenen.

Man får också någon sorts kardborreband som man kan sätta fast under pedalen, och som ska passa till nåt speciellt pedalbord eller hur det var, och en självlysande sak att sätta ovanpå pedalen för att lättare se den i mörkret 😲

Christian

Postat (redigerat)

Jag blev väldigt förtjust i dessa pedaler då de känns så stabila, solida. De har börjat om helt från grunden med en ny sorts pedal.

Med pedalen får man någon sorts kardborrebandliknande klisterpryl (😄) som man kan sätta fast undertill på pedalen (så att de sitter bra på pedalbordet) och även någon form av självlysande klisterlapp som man kan sätta fast ovanpå pedalen så att den syns. Någonting annat som också ska vara nytt är deras "Unique Stomplock" som är ett skydd man sätter över rattarna på pedalen så att när man rockar runt på scenen inte av misstag ska ändra inställningarna.

(Passade personligen på att köpa på mig deras Tube Overdrive och deras Delay/Looper)

Även de andra pedalerna låter riktigt bra enligt mina öron!

Christian

Redigerat av tAUG

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.