Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Vår systertidning Executive Report skriver till oss här på forumet:

Vi är ett nyhetsbrev som ges ut av IDG och behöver din hjälp. Vi funderar på att komma ut i en iPodversion och behöver någon som kan läsa in våra artiklar. Det handlar om 12 - 16 sidor varje månad och cirka 70% är på engelska, resten på svenska. Vi förutsätter att du har en bra röst eller känner någon som kan samarbeta med dig som har "radioröst". Intresserad? Maila oss ett prov med den röst eller röster som du kommer att använda dig av. Helst en kanal mono, och utan några pålagda effekter. Ett par minuter räcker. Tala in vem du är, vilka som läser och var vi kan nå er i början av filen.

Filen skickar du som mp3 till victor.falkteg@idg.se.

Tack för hjälpen!

Mvh

Victor

Annons
friend (oregistrerad)
Postat (redigerat)

PM:a mig.

Jag har ju både prof. studio och är utbildad skådespelare och regissör.

Har även tidigare producerat tidningen PAX för synskadade.

Redigerat av friend
josy65star (oregistrerad)
Postat

hej josephine heter jag

född i Canada och studerat i England så språket är det minsta problemet men undrar om jag nu ska skicka en kanals mono till dig om jag ska läsa ur en eng bok eller vad föredrar du?

mvh josy65star

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.