Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Hittar inget pris på den. Någon som har koll vart det kommer landa? Tänkte rätt snart uppgradera mina monitorer och ljudkort och har sneglat en hel del på Motu 828. 6 extra preampar skadar ju knappast.

Postat
Hittar inget pris på den. Någon som har koll vart det kommer landa? Tänkte rätt snart uppgradera mina monitorer och ljudkort och har sneglat en hel del på Motu 828. 6 extra preampar skadar ju knappast.

Så här står det på Focusrite's hemsida om kortet "The Pro 40 will retail at £349.99. "

Via en valuta sida fick jag fram summan 4335.5:- SEK Låter billigt!

http://www.focusrite.com/news/new_addition...cusrite_family/

Postat

Så här står det på Focusrite's hemsida om kortet "The Pro 40 will retail at £349.99. "

Via en valuta sida fick jag fram summan 4335.5:- SEK Låter billigt!

http://www.focusrite.com/news/new_addition...cusrite_family/

Låter märkligt billigt. Vad är det för fel då tro? 10 I/O kostar ju 4216 hos tysken.

Postat (redigerat)
Låter märkligt billigt. Vad är det för fel då tro? 10 I/O kostar ju 4216 hos tysken.

Det priset är väl utan moms. Med moms skulle den ju gå på runt 5400kr.

Redigerat av rainydays
Postat

Det priset är väl utan moms. Med moms skulle den ju gå på runt 5400kr.

Bör hamna mellan 5-6000 då. Verkar som ett rätt rimligt pris för den.

• 3 veckor senare...
Postat

Är det samma preamps som sitter i saffire pro 26 i/o??? Då är dom ju mer eller mindre likvärdiga iså? Vad skiljer arnars?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.