pompe Postat 13 oktober 2008 Postat 13 oktober 2008 Tjo! Vore det inte mode att snurra ihop alla Studioforums MC´s på ett spår, alla med lite rader, gärna om studios medlemar lr någonting som lyssnarna kan relatera i! Har ett litet jungelaktigt beat ("studiojungel?") som skulle kunna användes som main track, Men sålänge beatet funkar för dom flesta så funkar vilket som helst! Så nu är bara frågan, finns det några Rappare kvar på forumet ☺️ ? //T
johahl Postat 13 oktober 2008 Postat 13 oktober 2008 Yeah, släng upp beatet så får jag se om jag får någon feeling 😎
clabbe Postat 27 oktober 2008 Postat 27 oktober 2008 Yeah do it! kanske är på släng upp beatet så får man lyssna:)
PSG Postat 27 oktober 2008 Postat 27 oktober 2008 jag kanske är på också..! men att rappa om ett forum känns lite wack, som whoa fast ännu nördigare..🙁 (inget ont om detta forum dock, det är skitbra!)
johahl Postat 29 oktober 2008 Postat 29 oktober 2008 jag kanske är på också..! men att rappa om ett forum känns lite wack, som whoa fast ännu nördigare..😆 (inget ont om detta forum dock, det är skitbra!) Vi ska inte rappa OM forumet.. och om vi skulle göra så det kan inte vara värre än att bo i Eskilstuna. Hur som helst, slapp jävel pompe är!
Ozzian Postat 29 oktober 2008 Postat 29 oktober 2008 jag kanske är på också..! men att rappa om ett forum känns lite wack, som whoa fast ännu nördigare..😆 (inget ont om detta forum dock, det är skitbra!) Vi ska inte rappa OM forumet.. och om vi skulle göra så det kan inte vara värre än att bo i Eskilstuna. Hur som helst, slapp jävel pompe är! Ha ha. Det skulle vara en jätterolig grej att rappa om studioforumet. så fort jag kommer hem studioforumet varje kväll studioforum studioforum jä... osv
johahl Postat 29 oktober 2008 Postat 29 oktober 2008 Ha ha. Det skulle vara en jätterolig grej att rappa om studioforumet. så fort jag kommer hem studioforumet varje kväll studioforum studioforum jä... osv Du får i bakläxa att öva på att rimma
illerrre Postat 29 oktober 2008 Postat 29 oktober 2008 Ha ha. Det skulle vara en jätterolig grej att rappa om studioforumet. så fort jag kommer hem studioforumet varje kväll studioforum studioforum jä... osv Du får i bakläxa att öva på att rimma Hem rimmar på kväll.
Rabieshund Postat 30 oktober 2008 Postat 30 oktober 2008 kan inte vara värre än att bo i Eskilstuna. Haha....... 🙂 😄
Pesek Postat 13 november 2008 Postat 13 november 2008 Ha ha. Det skulle vara en jätterolig grej att rappa om studioforumet. så fort jag kommer hem studioforumet varje kväll studioforum studioforum jä... osv Du får i bakläxa att öva på att rimma 🙂 Hem rimmar på kväll. Sen när då, och gärna hur?
illerrre Postat 13 november 2008 Postat 13 november 2008 Ha ha. Det skulle vara en jätterolig grej att rappa om studioforumet. så fort jag kommer hem studioforumet varje kväll studioforum studioforum jä... osv Du får i bakläxa att öva på att rimma 🙂 Hem rimmar på kväll. Sen när då, och gärna hur? Sen vokalrim blev ett faktum.
Pesek Postat 14 november 2008 Postat 14 november 2008 Ha ha. Det skulle vara en jätterolig grej att rappa om studioforumet. så fort jag kommer hem studioforumet varje kväll studioforum studioforum jä... osv Du får i bakläxa att öva på att rimma 😆 Hem rimmar på kväll. Sen när då, och gärna hur? Sen vokalrim blev ett faktum. Den var ny för mig. Snarare brist på ord skulle jag kalla det ⚠️
illerrre Postat 14 november 2008 Postat 14 november 2008 Ha ha. Det skulle vara en jätterolig grej att rappa om studioforumet. så fort jag kommer hem studioforumet varje kväll studioforum studioforum jä... osv Du får i bakläxa att öva på att rimma 🙂 Hem rimmar på kväll. Sen när då, och gärna hur? Sen vokalrim blev ett faktum. Den var ny för mig. Snarare brist på ord skulle jag kalla det 😄 bara kassa rappare rimmar på dimma, simma etc.
Pesek Postat 16 november 2008 Postat 16 november 2008 Ha ha. Det skulle vara en jätterolig grej att rappa om studioforumet. så fort jag kommer hem studioforumet varje kväll studioforum studioforum jä... osv Du får i bakläxa att öva på att rimma 😲 Hem rimmar på kväll. Sen när då, och gärna hur? Sen vokalrim blev ett faktum. Den var ny för mig. Snarare brist på ord skulle jag kalla det bara kassa rappare rimmar på dimma, simma etc. Är det också ett faktum eller din egen åsikt? Onödig kommentar om inte annat......suck
Fangus Postat 16 november 2008 Postat 16 november 2008 rimm i all ära, men är inte budskapet det viktiga?
illerrre Postat 16 november 2008 Postat 16 november 2008 Ha ha. Det skulle vara en jätterolig grej att rappa om studioforumet. så fort jag kommer hem studioforumet varje kväll studioforum studioforum jä... osv Du får i bakläxa att öva på att rimma 🙂 Hem rimmar på kväll. Sen när då, och gärna hur? Sen vokalrim blev ett faktum. Den var ny för mig. Snarare brist på ord skulle jag kalla det bara kassa rappare rimmar på dimma, simma etc. Är det också ett faktum eller din egen åsikt? Onödig kommentar om inte annat......suck faktum.
illerrre Postat 16 november 2008 Postat 16 november 2008 rimm i all ära, men är inte budskapet det viktiga? Jo, men det ena utesluter inte det andra.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.