Jump to content
Annons

Angående Video


Wiseman

Recommended Posts

Har precis laddat upp en music/video till youtube.com, och undrar om det överhuvudtaget är tillåtet att länka så här från youtube?

Då .mp4 filen ar på antingen 160 eller 90 Mb beroende på storlek antar jag det är för stort för att tankas upp här, om .mp4 filer äns tas emot?

Skall jag bara länka ULn som vanligt i feedback forumet, eller skall jag inte göra detta alls på detta forum?

Tack för svar! (Har PMat ansvariga men inte fått svar ännu, kollat i forumet men inte varit här på länge, mycket nytt!)

Vill bara komma till skott utan att bryta regler :rolleyes:

/Wiseman

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Har precis laddat upp en music/video till youtube.com, och undrar om det överhuvudtaget är tillåtet att länka så här från youtube?

Då .mp4 filen ar på antingen 160 eller 90 Mb beroende på storlek antar jag det är för stort för att tankas upp här, om .mp4 filer äns tas emot?

Skall jag bara länka ULn som vanligt i feedback forumet, eller skall jag inte göra detta alls på detta forum?

Tack för svar! (Har PMat ansvariga men inte fått svar ännu, kollat i forumet men inte varit här på länge, mycket nytt!)

Vill bara komma till skott utan att bryta regler 😎

/Wiseman

Om du själv äger rätten till videon så får du länka hej vilt!

Link to comment
Dela på andra sajter

anarkisten1 (oregistrerad)

Hur funkar det får ni till det med stereo på ljudet eller, i så fall hur gjorde ni? Har letat och det verkar som att dom bromsat alla trick som folk kommit på för att få till stereo på ljudet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...