Jump to content
Annons

Vilken färg är du ?


tordA

Recommended Posts

--edit--

denna funkar

Jösses:

Your Energy is Yellow.

You are generous, bright, and expressive.

An excellent communicator, you keep your audience captivated

with your animated storytelling.

Sometimes you talk too much, but when you learn to listen

you will be sought out for your talents to advise.

The communications field appeals to you as a profession.

Public speaking, writing, radio, acting or teaching

would also be good career choices.

😄

1078266322_ergyyellow.jpg

What color is your energy?

Redigerat av Rockfart
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

😉

1078265875_energyblue.jpg

Your Energy is Blue. You are a creative thinker with an active imagination. Artistic and talented, you want to reach the stars and bring them down to form. You are trustworthy, honest and reliable. Others feel comfortable in your presence as you project a non-threatening, serene energy. You would do well in any of the helping professions, as an artist, singer, diplomat, orater, or clergy member.

Hahaha....eh...jag vet inte om detta stämmer på mig... 😄

Ja kanske. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

1078299491_energypink.jpg

Your Energy is Pink. You have achieved a perfect balance between spiritual awareness and material existence. You are usually affectionate and warm, showing compassion and love for others. Others find you genuine, cooperative and friendly. You are a humanitarian and you possess a deep understanding of life. You may aspire to philanthropy, or you may find yourself heading or volunteering for agencies that create change for the good of the whole. You are a leader and are willing to take on much responsibility.

Det understurckna är åt helvete fel...

Det andra stämmer rätt bra faktiskt. Men katten vet hur träffsäkra såna här internet tester är 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Hemskt..

Vad negativt det var juh :

Your Energy is Grey. Your thoughts are unclear, muddled, and confusing. Dark thoughts or depression may be clouding your true colors. It may be that you have been hurt and rejected, or maybe you are just manipulative, dark, and evil.

Redigerat av Midori
Link to comment
Dela på andra sajter

1078262934_ytorquoise.jpg

Your Energy is Turquoise.

Full of fresh ideas, liveliness, and imagination, you bring faith and enlightenment to others. You usually project a calm and cool exterior and are capable of dealing with demanding events with a take it in stride attitude. You tend to see things clearly and dont panic easily. You relate well to the world of ideas and anything innovative. You would make an excellent inventor, scientist, quantum physicist, airline pilot, astronomer or New Age entrepreneur.

Första meningen var kanske inte var 100% rätt, men resten känns faktiskt som att det stämmer... Jag har valt rätt "yrke" iallafall om man ska tro på det här...

Link to comment
Dela på andra sajter

Hemskt..

Vad negativt det var juh :

Your Energy is Grey. Your thoughts are unclear, muddled, and confusing. Dark thoughts or depression may be clouding your true colors. It may be that you have been hurt and rejected, or maybe you are just manipulative, dark, and evil.

Hehe...

Jag är också lika manodepressiv, elak och mörk jävel...

Grey Vibes..

Link to comment
Dela på andra sajter

1078266114_ergyorange.jpg

Your Energy is Orange. Restless at times, you are a very focused self starter. People with orange energy are organized, inspirational and design concious. You are confident in your abilities and like to be in control. You would make a good architect, teacher, designer, or entreprenuer.

Visst...varför inte? 😏

Redigerat av Pluffo
Link to comment
Dela på andra sajter

Även jag fick:

1078265875_energyblue.jpg

Stämmer väl hyggligt med verkligheten också. Som tekniker behöver man ju ibland vara en kreativ tänkare och ha fantasi för att hitta lösningar på problem. 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

I'm blue dabadii dabadaaaa dabadiiiiiiidabadaaaaaa

ven aj go to wörk, aj am blue, ven aj am in bädd aj am blue

blue is the kalor åff my fränd, dabaddiiiiidabadooooo................. 😆

Nä jag bara skoja, jag var orange, men det kan man ju inte sjunga.... 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Hemskt..

Vad negativt det var juh :

Your Energy is Grey. Your thoughts are unclear, muddled, and confusing. Dark thoughts or depression may be clouding your true colors. It may be that you have been hurt and rejected, or maybe you are just manipulative, dark, and evil.

Hehe...

Jag är också lika manodepressiv, elak och mörk jävel...

Grey Vibes..

haha..ja men det stämmer faktiskt lite, men det var lite väl överdrivet tycker jag..

Link to comment
Dela på andra sajter

DAFFYtheDUCK (oregistrerad)

i am blue

Your Energy is Blue. You are a creative thinker with an active imagination. Artistic and talented, you want to reach the stars and bring them down to form. You are trustworthy, honest and reliable. Others feel comfortable in your presence as you project a non-threatening, serene energy. You would do well in any of the helping professions, as an artist, singer, diplomat, orater, or clergy member

ja det låter ju fin fint heheh stämmer det ?? SJÄLVKLART hehehe 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

blå som många andra 😳 sen att blå är absoluta favoritfärgen är ju en annan sak 🙂

ville bara säga att jag kommer spela en dag i veckan på Clarion Hotel efter årsskiftet 🙂 najs som fan 😄

ville bara gotta mig lite =)

Redigerat av lavrell
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är blå.. inte för att jag har gjort tested men efter att ha läst beskrivningarna passar det bäst in på mig... varför låta sig styras av tester istället för att bestämma själv vem man vill vara?

Ärligt talat, hur kreativ kan man vara om man måste göra sån här skit för att ta reda på vem man är?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet vem jag är och vem jag vill vara, men man kan väl göra ett test på skoj? Sedan är det alltid intressant att se om det stämmer.

skoj? jag har aldrig fattat roligheten av det... vill ja ha skoj träffar jag vänner...

Link to comment
Dela på andra sajter

Hemskt..

Vad negativt det var juh :

Your Energy is Grey. Your thoughts are unclear, muddled, and confusing. Dark thoughts or depression may be clouding your true colors. It may be that you have been hurt and rejected, or maybe you are just manipulative, dark, and evil.

Cooolt! Bättre än mesturkos iallafall

Link to comment
Dela på andra sajter

nattvaktaren (oregistrerad)

1078262695_energygrey.jpg

Your Energy is Grey. Your thoughts are unclear, muddled, and confusing. Dark thoughts or depression may be clouding your true colors.

It may be that you have been hurt and rejected, or maybe you are just manipulative, dark, and evil.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet vem jag är och vem jag vill vara, men man kan väl göra ett test på skoj? Sedan är det alltid intressant att se om det stämmer.

skoj? jag har aldrig fattat roligheten av det... vill ja ha skoj träffar jag vänner...

Om man inte har några vänner då...?? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet vem jag är och vem jag vill vara, men man kan väl göra ett test på skoj? Sedan är det alltid intressant att se om det stämmer.

skoj? jag har aldrig fattat roligheten av det... vill ja ha skoj träffar jag vänner...

Om man inte har några vänner då...?? 😛

då kan man producera musik... eller varför inte spela World of Warcraft? grymt kul ju!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet vem jag är och vem jag vill vara, men man kan väl göra ett test på skoj? Sedan är det alltid intressant att se om det stämmer.

skoj? jag har aldrig fattat roligheten av det... vill ja ha skoj träffar jag vänner...

Om man inte har några vänner då...?? 🙂

Då finns det säkert någon passande undersökning på Nätet, där man i slutänden får veta hur man lämpligast letar upp nya vänner... Oftast då förknippat med någon dating-service som kostar en hiskelig summa, kan man tänka sig... 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

1078265875_energyblue.jpg

Your Energy is Blue. You are a creative thinker with an active imagination. Artistic and talented, you want to reach the stars and bring them down to form. You are trustworthy, honest and reliable. Others feel comfortable in your presence as you project a non-threatening, serene energy. You would do well in any of the helping professions, as an artist, singer, diplomat, orater, or clergy member.

YEAH

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är lila, och det kan väl stämma, förutom just det där med att jag inte är nån ledartyp.. tror jag knappast iallafall. Har inte riktigt "talets förmåga" när det gäller pressade situationer 😉.

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...