Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tjenixen!

Erbjuder min hjälp, jag pysslar med allt ifrån trance, filmmusik, hårdrock och pop.

Så om ni behöver ett solo eller gitarrpålägg så är det bara att kontakta mig. Alternativt något annat, det är bara fråga om ni undrar något.

Här har ni min musiksida: lindbergmusic.se

Där finns lite låtar i varierande kvalité och stil.

Annons
Postat

Hej! Såg att du kallar dej för "FL Studios" när du gör filmmusik - förstår att FL är dina initialer, men som du kanske vet finns det ett inspelningsprogram som heter FL Studio - förvillande likt!

Iofs har ju Propellerhead och Propellerheads funnits parallellt, och det verkar ju gå bra, så...

Postat (redigerat)

första gången jag hörde om reason så kallade dom det propellerheads reason. Har detta program ingen koppling till bandet propellerheads?

EDIT: ursäkta trådkapningen. Hej Freddy förresten =)

Redigerat av Limpan
Postat
Hej! Såg att du kallar dej för "FL Studios" när du gör filmmusik - förstår att FL är dina initialer, men som du kanske vet finns det ett inspelningsprogram som heter FL Studio - förvillande likt!

Iofs har ju Propellerhead och Propellerheads funnits parallellt, och det verkar ju gå bra, så...

Yes, stämmer bra det. Jag har faktiskt tänkt på att byta, dock inget bestämt ännu. Tack för omtanken! 😉

Postat
första gången jag hörde om reason så kallade dom det propellerheads reason. Har detta program ingen koppling till bandet propellerheads?

EDIT: ursäkta trådkapningen. Hej Freddy förresten =)

Tjenare Limpan. Det är helt OK! 😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.