Freddy Postat 9 oktober 2008 Postat 9 oktober 2008 Tjenixen! Erbjuder min hjälp, jag pysslar med allt ifrån trance, filmmusik, hårdrock och pop. Så om ni behöver ett solo eller gitarrpålägg så är det bara att kontakta mig. Alternativt något annat, det är bara fråga om ni undrar något. Här har ni min musiksida: lindbergmusic.se Där finns lite låtar i varierande kvalité och stil.
tbruce Postat 9 oktober 2008 Postat 9 oktober 2008 Hej! Såg att du kallar dej för "FL Studios" när du gör filmmusik - förstår att FL är dina initialer, men som du kanske vet finns det ett inspelningsprogram som heter FL Studio - förvillande likt! Iofs har ju Propellerhead och Propellerheads funnits parallellt, och det verkar ju gå bra, så...
Limpan Postat 9 oktober 2008 Postat 9 oktober 2008 (redigerat) första gången jag hörde om reason så kallade dom det propellerheads reason. Har detta program ingen koppling till bandet propellerheads? EDIT: ursäkta trådkapningen. Hej Freddy förresten =) Redigerat 9 oktober 2008 av Limpan
Freddy Postat 9 oktober 2008 Trådstartare Postat 9 oktober 2008 Hej! Såg att du kallar dej för "FL Studios" när du gör filmmusik - förstår att FL är dina initialer, men som du kanske vet finns det ett inspelningsprogram som heter FL Studio - förvillande likt! Iofs har ju Propellerhead och Propellerheads funnits parallellt, och det verkar ju gå bra, så... Yes, stämmer bra det. Jag har faktiskt tänkt på att byta, dock inget bestämt ännu. Tack för omtanken! 😉
Freddy Postat 9 oktober 2008 Trådstartare Postat 9 oktober 2008 första gången jag hörde om reason så kallade dom det propellerheads reason. Har detta program ingen koppling till bandet propellerheads? EDIT: ursäkta trådkapningen. Hej Freddy förresten =) Tjenare Limpan. Det är helt OK! 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.