Stiffe (oregistrerad) Postat 10 november 2004 Dela Postat 10 november 2004 (redigerat) Är det nån som vet var jag kan hitta Cakewalk Professional v 4.0 Det är ett gammalt program i DOS Tack på förhand. Redigerat 10 november 2004 av Stiffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 10 november 2004 Dela Postat 10 november 2004 Hör med närmaste musikaffär. 😳 Eller kolla in Ebay... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 11 november 2004 Dela Postat 11 november 2004 Hmmmm... Skulle kunna ha det på några disketter nånstans... Fast förresten DOS?? Nä, det var ett windows3-program jag hade, så det kanske var Cakewalk Pro 5 då?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spaceman Postat 11 november 2004 Dela Postat 11 november 2004 Fast förresten DOS?? Nä, det var ett windows3-program jag hade, så det kanske var Cakewalk Pro 5 då?? Win 3.11 mfl är DOS i botten... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 11 november 2004 Dela Postat 11 november 2004 Fast förresten DOS?? Nä, det var ett windows3-program jag hade, så det kanske var Cakewalk Pro 5 då?? Win 3.11 mfl är DOS i botten... Jo, det vet jag. Tolkade det som att det även skulle köras i DOS-miljön... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
P3t3r Postat 11 november 2004 Dela Postat 11 november 2004 Fast förresten DOS?? Nä, det var ett windows3-program jag hade, så det kanske var Cakewalk Pro 5 då?? Win 3.11 mfl är DOS i botten... Jo, det vet jag. Tolkade det som att det även skulle köras i DOS-miljön... Cakewalk Professional fanns både för DOS och Windows. Cakewalk/Sonar historia här! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 11 november 2004 Dela Postat 11 november 2004 Jösses vad jag saknar "panic"-knappen från tidigare versioner!! Ett töntigt utropstecken som Sonar har är absolut ett rejält nedköp mot "Skriet"-parafrasen som fanns förut... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.