Tappo Postat 8 oktober 2008 Postat 8 oktober 2008 Tjabba. Har hängt här ett tag och fått mycket hjälp av detta forum och så vidare. Kan passa på att lägga en presentation nu också! Heter David, men kallas Tappo av folk. Går på Rockgymnasiet/Elector i Örebro där jag läser Digitalt Skapande, främst ljudteknik för mig då. Är 18 år och tar också studenten efter nästa termin. Försöker skriva mycket musik själv, och försöker spela in lika mycket också. Är ju inte så vass på ljudteknik ännu då jag inte haft chans att hålla på med det för mycket. Lirar också i ett band vid namn Opus Dei, lirar bas där live och kör delvis gitarr i studio. Länk till MySpace om man vill lyssna: KLICK KLICK. Ska tilläggas att vi faktiskt la upp en skiva idag, och det är ju lämpligt att trycka in i presentationen! Kanske inte världens längsta presentation, men bättre med kvalitét än kvantitet kanske. 😛 / Tappo
Anders F Postat 8 oktober 2008 Postat 8 oktober 2008 Hej David och välkommen hit får man säga även om det är lite sent kanske 😛 MVH Anders
chiefrebelangel (oregistrerad) Postat 9 oktober 2008 Postat 9 oktober 2008 Välkommen :-) Ska kolla in skivan efter jobbet idag... //Ante
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.