Jump to content
Annons

FLV konverter för Mac

Recommended Posts

anarkisten1 (oregistrerad)
Postat

Vill fixa stereoljud på mina youtubefilmer men jag hittar inga bra gratis konverterare till macen och det blir liiiiiiite tröttsamt att skyffla filer mellan Macen och PCn för en sån löjlig grej.

Tacksam för svar.

Annons
Postat

Tack det var snällt av dig ska kolla in det. Dessvärre så verkar det som att tub folket har satt stopp för stereoljud av nån märklig anledning rätta mig mer än gärna om jag har fattat det hela fel eller om det finns en workaround. Tack på förhand

Postat

Det här funkar dessvärre inte för youtube om man läser vad dom skriver på sidan du hänvisar till bara på sånt du håller på en egen server och då måste du fixa en egen flashplayer till folket.

Postat

Trist...

Har aldrig själv laddat upp någonting på tuben så jag har ingen koll. Trodde det var så enkelt som att man konverterade till ett visst format och sedan tankade upp filen, men det vore kanske lite för enkelt 🤪

Postat

Jo fan det funkar inga problem men det verkar vara strul att få ljudet till stereo. Om jag har fattat det rätt så kunde man fixa förut det genom att underskrida deras "upplösning" och genom att använda samma format som dom kör med FLV med det verkar som att dom har satt i proppen där av nån outgrundlig anledning.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.