tordA Postat 10 november 2004 Postat 10 november 2004 Om Gudarna kunde ge dig EN förmåga t.ex. kunna se infrarött ljus, spela piano med tårna ETC Vad skulle du välja? och varför.
lavrell Postat 10 november 2004 Postat 10 november 2004 förmågan att se in i Rockfarts huvud och se hur mycket tid han gillar att bedriva här på forumet 😆
Majken Postat 10 november 2004 Postat 10 november 2004 Lätt! Jag skulle vilja kunna vara vaken hur länge som helst utan att ta skada av det. Alternativt få evigt liv men det känns lite fuskigt. /Majken
Lundin Postat 10 november 2004 Postat 10 november 2004 Lätt.. att kunna trolla fram pengar i tid och otid.. Hokus pokus *POFF*..shit..det var tio-miljoner-enkronors-formeln 😆
hammagrella Postat 10 november 2004 Postat 10 november 2004 Jag skulle vilja ha förmågan att mycket snabbt kunna sy Stefan & Krister-kuddar med förbundna ögon. För annars har jag allt jag behöver, tack.... 😆
ChrioN Postat 10 november 2004 Postat 10 november 2004 Att jämnt och ständigt vara glad och lycklig, som en del är... 🙁
insolitus Postat 10 november 2004 Postat 10 november 2004 Att jämnt och ständigt vara glad och lycklig, som en del är... 🙁 Word! Samt att alltid ha energi till sånt man bör göra, inte bara det man vill göra...
Midori Postat 10 november 2004 Postat 10 november 2004 Hm en förmåga..Behöver ingen förmåga, har allt jag vill ha..Kan nästan allt jag vill kunna.. Det jag inte kan, kan jag förhoppningsvis lära mej 🙁 .. Go o Gla Kexchockla!! =)
Mossman Postat 10 november 2004 Postat 10 november 2004 jag skulle vilja kunna sluta spela. ...black jack dvs. ..när jag är på krogen går det en del pengar ibland
peppemannen Postat 10 november 2004 Postat 10 november 2004 (redigerat) förmågan att se in i Rockfarts huvud och se hur mycket tid han gillar att bedriva här på forumet 🙁 Ja det vore intressant. Eller det vettefan förresten. Kanske en förmåga att plocka bort vissa trådar från forumet. Redigerat 10 november 2004 av peppemannen
Egghuvud Postat 10 november 2004 Postat 10 november 2004 Förmågan att få Cubase att fungera friktionsfritt...? Nej Det skulle vara ganska roligt att kunna läsa tankar. eller att leva ett par hundra år till, men i nuvarande form.... men det kanske var fusk.
Majken Postat 10 november 2004 Postat 10 november 2004 Ohh.. jag ångrar mig, får man ångra sig? Jag skulle alltid vilja kunna säga rätt sak vid rätt tillfälle. Ni vet när man är i en affär och skall köpa något och får en tråkig kommentar av försäljaren. Sen kommer man på 10 minuter senare vad man skulle ha sagt. /Majken
MusicGene Postat 10 november 2004 Postat 10 november 2004 jag skulle vilja att allt jag ville gick i uppfyllelse.
hammagrella Postat 10 november 2004 Postat 10 november 2004 Ni vet när man är i en affär och skall köpa något och får en tråkig kommentar av försäljaren. Sen kommer man på 10 minuter senare vad man skulle ha sagt. Bästa butikskommentaren är en tidlös klassiker: "Tjena, har ni XXXXX?" "Ööh, finns det inte i hyllorna så har vi det inte...." "Tack!"
captain nemo (oregistrerad) Postat 10 november 2004 Postat 10 november 2004 Kunna sjunga och spela piano... //nemo
Neko Postat 10 november 2004 Postat 10 november 2004 Jag skulle vilja lära mig saker snabbare än jag gör, så att man blir motiverad till att forsätta sina studier, lära sig spela fler instrument och liknande.
Tokas Postat 10 november 2004 Postat 10 november 2004 Att jämnt och ständigt vara glad och lycklig, som en del är... 😆 Äh, skitsnack. Jag vill ha PENGAR! Pengarpengarpengarpengarpengarpengarpengarpengarpengarpengar! 🙂
ketri Postat 11 november 2004 Postat 11 november 2004 Vara osynlig! LÄTT!!! Hur jävla roligt skulle man inte kunna ha då? Jag skulle gå och driva med folk hela tiden. Tänk att gå fram till ngn i en kö eller liknande och viska lite halvskumma grejer i örat. Vad mycket film och konserter man skulle kunna gå på. Jaja... ni fattar.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.