Matilda (oregistrerad) Postat 2 oktober 2008 Postat 2 oktober 2008 Hej!! đ Jag Ă€r en sĂ„ngerska o sĂ„ngpedagog som blivit galen i trummor o cymbaler! Jag övar trummor o repar/spelar med mitt band sĂ„ fort minsta tillfĂ€lle dyker upp! đ Hamnade hĂ€r eftersom jag letar cymbaler o har lyckats frĂ„ga sönder alla trummisar jag kĂ€nner om cymbaler... đ man vill ju gĂ€rna behĂ„lla dom som vĂ€nner oxĂ„... Hur som helst sĂ„ hade jag inte vĂ€ntat mej att fĂ„ sĂ„ mycket hjĂ€lp som jag fick hĂ€r! SĂ„ tack! đ (o fler cymbaltips tages tacksamt emot...) Jag bor nĂ„nstans mitt i Sverige om man inte Ă€r sĂ„ bra pĂ„ geografi o jag svischar runt hĂ€r lite dĂ„ o dĂ„ o lĂ€ser alla möjliga trĂ„dar o lĂ€r mej massor om massor varenda gĂ„ng! SĂ„ hĂ€r trivs jag! đ Hoppas jag kan tillföra nĂ„t oxĂ„... đ
sixties Postat 2 oktober 2008 Postat 2 oktober 2008 VĂ€lkommen, som sĂ„ngpedagog kan jag lova att det finns en del du kan göra hĂ€r, i allafall för mig. đ
Matilda (oregistrerad) Postat 2 oktober 2008 Postat 2 oktober 2008 VĂ€lkommen, som sĂ„ngpedagog kan jag lova att det finns en del du kan göra hĂ€r, i allafall för mig. đ Tack! đ Vad bra!
Memphis Postat 2 oktober 2008 Postat 2 oktober 2008 (redigerat) VĂ€lkommen! Kul med fler kvinnliga medlemmar, och en sĂ„ngerska samt sĂ„ngpedagog dessutom! Och som spelar trummor?! Hehe, intressant mĂ„ jag sĂ€ga. đ Jag har spelat i nĂ„gra Ă„r en del men nĂ„gra bra cymbaltips har jag dessvĂ€rre inte, mina Ă€r billiga varianter som har fĂ„tt sig en del sprickor av allt bankande. đ Har iofs en Wuhan China 14" som har hĂ„llt bra lĂ€nge och som lĂ„ter bra samt en liten hĂ„llbar Ziiljdian splash men den lĂ„ter för högt tycker jag. Vilka genres rör du dig inom allmĂ€nt? Mvh Memphis Redigerat 2 oktober 2008 av Memphis
Matilda (oregistrerad) Postat 2 oktober 2008 Postat 2 oktober 2008 VĂ€lkommen! Kul med fler kvinnliga medlemmar, och en sĂ„ngerska samt sĂ„ngpedagog dessutom! Och som spelar trummor?! Hehe, intressant mĂ„ jag sĂ€ga. đ Jag har spelat i nĂ„gra Ă„r en del men nĂ„gra bra cymbaltips har jag dessvĂ€rre inte, mina Ă€r billiga varianter som har fĂ„tt sig en del sprickor av allt bankande. đ Vilka genres rör du dig inom allmĂ€nt? Mvh Memphis Tack đ Ha ha... ja intressant kanske man kan sĂ€ga... SĂ„ngmĂ€ssigt Ă€r jag vĂ€ldigt bred. Började med klassisk sĂ„ng men Ă€r (som tur Ă€r! om man fĂ„r sĂ€ga sĂ„...) en sĂ„n som kan "sĂ€tta pĂ„" o "stĂ€nga av" det klassiska... tycker att det lĂ„ter vĂ€ldigt jobbigt med klassiska sĂ„ngerskor/sĂ„ngare som envisas med att sjunga jazz o pop pĂ„ klassiskt vis... men nu sjunger jag vĂ€l i princip allt annat Ă€n klassiskt! Fast helst spelar jag trummor!! đ SĂ„ng har tyvĂ€rr blivit mest jobb för min del... Inom trummeriet sĂ„ Ă€r det vĂ€l rock goes blues, funk o lite soul. Lite skitigt sĂ„dĂ€r đ
slejnard Postat 2 oktober 2008 Postat 2 oktober 2008 Hej o vĂ€lkommen! đ Och som svar pĂ„ din frĂ„ga: Ja vi orkar men nog börjar d va ganska fullt nu.. đ Max tre pers till... đ OBS! Ett skĂ€mt, hĂ€r ryms sĂ€kert obg med folk. đ Keep rockinÂŽ! // Janne
joachime Postat 3 oktober 2008 Postat 3 oktober 2008 Hej och vÀlkommen! LÀste cymbaltrÄden med nöje!
Pesek Postat 3 oktober 2008 Postat 3 oktober 2008 VĂ€lkommen! Jaha dĂ„ blir det att skicka ljudfiler med lite sĂ„ng pĂ„ till dig dĂ„ och fĂ„ utvĂ€rderat! Nevars, ska lĂ„ta dina öron vara i fullgott skick đź Vad Ă€r det som Ă€r sĂ„ skoj med cymbaler, och hur mĂ„nga kan man behöva egentligen? Jag fĂ„r verkligen en rĂ€tt sjuk bild i huvudet efter att jag lĂ€st ditt inlĂ€gg đ Kul att du hittat hit iaf đ
Matilda (oregistrerad) Postat 3 oktober 2008 Postat 3 oktober 2008 VĂ€lkommen! Jaha dĂ„ blir det att skicka ljudfiler med lite sĂ„ng pĂ„ till dig dĂ„ och fĂ„ utvĂ€rderat! Nevars, ska lĂ„ta dina öron vara i fullgott skick đ Vad Ă€r det som Ă€r sĂ„ skoj med cymbaler, och hur mĂ„nga kan man behöva egentligen? Jag fĂ„r verkligen en rĂ€tt sjuk bild i huvudet efter att jag lĂ€st ditt inlĂ€gg đ Kul att du hittat hit iaf đ Tack för alla vĂ€lkomnanden! đ Cymbaler Ă€r skoj nĂ€r dom lĂ„ter bra! đ Ă lyckas jag hitta dom som lĂ„ter som jag vill sĂ„ behöver jag inga fler... Problemet Ă€r ju bara att hitta dom! đ
tAUG Postat 3 oktober 2008 Postat 3 oktober 2008 Haha hĂ€rligt. Tokig i cymbaler đ Jag Ă€r iof tokig i gitarrer sĂ„ jag ska inte sĂ€ga nĂ„t đ Som alla andra har sagt, kul med fler tjejer. Du kommer nog trivas!
drloop (oregistrerad) Postat 3 oktober 2008 Postat 3 oktober 2008 Hej och vÀlkommen! SÀg till nÀr du blir galen i Reason, det Àr jag nÀmligen...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 3 oktober 2008 Postat 3 oktober 2008 Tjenare fröken Kolsyra! Jag sĂ„g ju inte din trĂ„d förrĂ€n nu... Det hördes ju inget pssshhhh.. đ
Matilda (oregistrerad) Postat 4 oktober 2008 Postat 4 oktober 2008 (redigerat) Tjenare fröken Kolsyra! Jag sĂ„g ju inte din trĂ„d förrĂ€n nu... Det hördes ju inget pssshhhh.. đ Gjorde det inte?!? Det Ă€r mĂ€rkligt... det kĂ€nns som att vi redan har trĂ€ffats nĂ„nstans... Redigerat 4 oktober 2008 av Matilda
Opus99 Postat 4 oktober 2008 Postat 4 oktober 2008 Kul att det finns kvinnor som slÄr det dom Àlskar med
Matilda (oregistrerad) Postat 4 oktober 2008 Postat 4 oktober 2008 (redigerat) Kul att det finns kvinnor som slĂ„r det dom Ă€lskar med Har spelat ikvĂ€ll pĂ„ en ganska speciell tillstĂ€llning... men jag fick iaf spela pĂ„ mina trummor som bara stĂ„tt hĂ€r förvarade sen i somras (jag har spelat pĂ„ nĂ„n annans trummor...) Ă„ det var sĂ„ kul att fĂ„ spela pĂ„ mina blĂ„a trummor igen!! đ Mmmm SĂ„ dom slĂ„r jag gĂ€rna pĂ„ đ Redigerat 4 oktober 2008 av Matilda
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.