Jump to content
Annons

Orkar ni med Ànnu en medlemspresentation?

Recommended Posts

Matilda (oregistrerad)
Postat

Hej!! 🙁

Jag Ă€r en sĂ„ngerska o sĂ„ngpedagog som blivit galen i trummor o cymbaler! Jag övar trummor o repar/spelar med mitt band sĂ„ fort minsta tillfĂ€lle dyker upp! 🙂 Hamnade hĂ€r eftersom jag letar cymbaler o har lyckats frĂ„ga sönder alla trummisar jag kĂ€nner om cymbaler... 🙂 man vill ju gĂ€rna behĂ„lla dom som vĂ€nner oxĂ„... Hur som helst sĂ„ hade jag inte vĂ€ntat mej att fĂ„ sĂ„ mycket hjĂ€lp som jag fick hĂ€r! SĂ„ tack! 😛 (o fler cymbaltips tages tacksamt emot...)

Jag bor nĂ„nstans mitt i Sverige om man inte Ă€r sĂ„ bra pĂ„ geografi o jag svischar runt hĂ€r lite dĂ„ o dĂ„ o lĂ€ser alla möjliga trĂ„dar o lĂ€r mej massor om massor varenda gĂ„ng! SĂ„ hĂ€r trivs jag! 🙂 Hoppas jag kan tillföra nĂ„t oxĂ„... 😉

Annons
Postat

VĂ€lkommen, som sĂ„ngpedagog kan jag lova att det finns en del du kan göra hĂ€r, i allafall för mig. 😉

Matilda (oregistrerad)
Postat
VĂ€lkommen, som sĂ„ngpedagog kan jag lova att det finns en del du kan göra hĂ€r, i allafall för mig. 😉

Tack! 🙂 Vad bra!

Postat (redigerat)

VĂ€lkommen! Kul med fler kvinnliga medlemmar, och en sĂ„ngerska samt sĂ„ngpedagog dessutom! Och som spelar trummor?! Hehe, intressant mĂ„ jag sĂ€ga. 😉 Jag har spelat i nĂ„gra Ă„r en del men nĂ„gra bra cymbaltips har jag dessvĂ€rre inte, mina Ă€r billiga varianter som har fĂ„tt sig en del sprickor av allt bankande. 😆 Har iofs en Wuhan China 14" som har hĂ„llt bra lĂ€nge och som lĂ„ter bra samt en liten hĂ„llbar Ziiljdian splash men den lĂ„ter för högt tycker jag. Vilka genres rör du dig inom allmĂ€nt?

Mvh

Memphis

Redigerat av Memphis
Matilda (oregistrerad)
Postat
VĂ€lkommen! Kul med fler kvinnliga medlemmar, och en sĂ„ngerska samt sĂ„ngpedagog dessutom! Och som spelar trummor?! Hehe, intressant mĂ„ jag sĂ€ga. 🙁 Jag har spelat i nĂ„gra Ă„r en del men nĂ„gra bra cymbaltips har jag dessvĂ€rre inte, mina Ă€r billiga varianter som har fĂ„tt sig en del sprickor av allt bankande. 😆 Vilka genres rör du dig inom allmĂ€nt?

Mvh

Memphis

Tack 🙁 Ha ha... ja intressant kanske man kan sĂ€ga...

SĂ„ngmĂ€ssigt Ă€r jag vĂ€ldigt bred. Började med klassisk sĂ„ng men Ă€r (som tur Ă€r! om man fĂ„r sĂ€ga sĂ„...) en sĂ„n som kan "sĂ€tta pĂ„" o "stĂ€nga av" det klassiska... tycker att det lĂ„ter vĂ€ldigt jobbigt med klassiska sĂ„ngerskor/sĂ„ngare som envisas med att sjunga jazz o pop pĂ„ klassiskt vis... men nu sjunger jag vĂ€l i princip allt annat Ă€n klassiskt! Fast helst spelar jag trummor!! 😉 SĂ„ng har tyvĂ€rr blivit mest jobb för min del...

Inom trummeriet sĂ„ Ă€r det vĂ€l rock goes blues, funk o lite soul. Lite skitigt sĂ„dĂ€r 🙂

Postat

VĂ€lkommen! Jaha dĂ„ blir det att skicka ljudfiler med lite sĂ„ng pĂ„ till dig dĂ„ och fĂ„ utvĂ€rderat! Nevars, ska lĂ„ta dina öron vara i fullgott skick 😼 Vad Ă€r det som Ă€r sĂ„ skoj med cymbaler, och hur mĂ„nga kan man behöva egentligen? Jag fĂ„r verkligen en rĂ€tt sjuk bild i huvudet efter att jag lĂ€st ditt inlĂ€gg 😎 Kul att du hittat hit iaf 🙂

Matilda (oregistrerad)
Postat
VĂ€lkommen! Jaha dĂ„ blir det att skicka ljudfiler med lite sĂ„ng pĂ„ till dig dĂ„ och fĂ„ utvĂ€rderat! Nevars, ska lĂ„ta dina öron vara i fullgott skick 😛 Vad Ă€r det som Ă€r sĂ„ skoj med cymbaler, och hur mĂ„nga kan man behöva egentligen? Jag fĂ„r verkligen en rĂ€tt sjuk bild i huvudet efter att jag lĂ€st ditt inlĂ€gg 😄 Kul att du hittat hit iaf 🙂

Tack för alla vĂ€lkomnanden! 🙂

Cymbaler Ă€r skoj nĂ€r dom lĂ„ter bra! 😄 Å lyckas jag hitta dom som lĂ„ter som jag vill sĂ„ behöver jag inga fler... Problemet Ă€r ju bara att hitta dom! 😐

Postat

Haha hĂ€rligt. Tokig i cymbaler 😉 Jag Ă€r iof tokig i gitarrer sĂ„ jag ska inte sĂ€ga nĂ„t 😛

Som alla andra har sagt, kul med fler tjejer. Du kommer nog trivas!

drloop (oregistrerad)
Postat

Hej och vÀlkommen!

SÀg till nÀr du blir galen i Reason, det Àr jag nÀmligen...

Analogfreak (oregistrerad)
Postat

Tjenare fröken Kolsyra! Jag sĂ„g ju inte din trĂ„d förrĂ€n nu... Det hördes ju inget pssshhhh.. 😛

Matilda (oregistrerad)
Postat (redigerat)
Tjenare fröken Kolsyra! Jag sĂ„g ju inte din trĂ„d förrĂ€n nu... Det hördes ju inget pssshhhh.. 🙂

Gjorde det inte?!?

Det Àr mÀrkligt... det kÀnns som att vi redan har trÀffats nÄnstans... :rolleyes:

Redigerat av Matilda
Matilda (oregistrerad)
Postat (redigerat)
Kul att det finns kvinnor som slÄr det dom Àlskar med :rolleyes:

Har spelat ikvĂ€ll pĂ„ en ganska speciell tillstĂ€llning... men jag fick iaf spela pĂ„ mina trummor som bara stĂ„tt hĂ€r förvarade sen i somras (jag har spelat pĂ„ nĂ„n annans trummor...) Ă„ det var sĂ„ kul att fĂ„ spela pĂ„ mina blĂ„a trummor igen!! 🙂 Mmmm SĂ„ dom slĂ„r jag gĂ€rna pĂ„ 🙂

Redigerat av Matilda

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du ska bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.