wonderboy Postat 3 mars 2005 Postat 3 mars 2005 På skolan där jag jobbar var 20 elever av 28 hemma pga influensa igår. När jag är sjuk brukar jag ha svårt att somna. Då brukar jag häva i mig 2 st sexor Connemara-whiskey!
Katla (oregistrerad) Postat 3 mars 2005 Postat 3 mars 2005 (redigerat) Tackar som frågar. Lite förkyld med feber. Det brukar ju dock inte vara ovanligt för min del så här innan vårkanten. Jag är student så jag kan sjukanmäla mig. Redigerat 3 mars 2005 av equinoxe
Zauron_87 Postat 3 mars 2005 Postat 3 mars 2005 Jag säger som min doktor jämt säger när ja är sjuk. de tre Vena Vidio Vätska Vila
brojd Postat 3 mars 2005 Postat 3 mars 2005 Jag säger som min doktor jämt säger när ja är sjuk. de tre Vena Vidio Vätska Vila Vidio?
Stinkey (oregistrerad) Postat 3 mars 2005 Postat 3 mars 2005 Nä, jag har semester så jag känner mig frisk som en nötkärna. Men på måndag. Oj oj. 🙂
tomazopantera Postat 4 mars 2005 Postat 4 mars 2005 Elvis Presley lär ha lagt in sig på narkosavdelningen när han var riktigt förkyld... men det kan man väl knappast ta för sanning? Men, whisky är bra mot hostan. Ta inte förmycket bara. Inte kul att vara både förkyld och fyllsjuk. Apropå fyllsjuk, så känner jag en snubbe som var så fyllsjuk att han var tvungen att åka till akutmottagningen på ett sjukhus....
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.