Hal Postat 1 oktober 2008 Postat 1 oktober 2008 Tjenare, jag registrerade mig nyss på det här forumet, mest för att det kan vara intressant att debattera ljud med lika stora "idioter" som mig själv 🙂 Jag är strax över 30 år och började med studio-inspelning för för ungefär 15 år sedan, på den tiden var det rullbandare som gällde. -97 insåg jag att man faktiskt kunde använda datorer till att spela in musik och gick då över till den digitala världen. Jag har pluggat lite musikproduktion på högskola, spelat i otaliga band och mixat ett oändligt antal demoinspelningar och demo-skivor samt ett antal officiella CD-släpp. Jag har även varit delaktig i samarbete över nätet och bl.a. mixat en radio-singel åt ett band i Sydamerika. Jag håller mest på med musik baserad på "riktiga" instrument, d.v.s pop, rock o.s.v. Synth & Techno förstår jag mig inte på men det skulle vara spännande att lära sig hur den världen fungerar någon gång. Och som sista punkt kan jag ju tillägga att jag fullkomligen avskyr Metal (och detta skriver jag bara eftersom det är så roligt att bli påhoppad av människor som älskar det) 😉 Ha det gott.
Pesek Postat 1 oktober 2008 Postat 1 oktober 2008 Hej! Välkommen ska du vara. Alltid trevligt med ny medlemma, speciellt de som verkar gilla lite argumentation 😉 Välkommen in i gänget!
Memphis Postat 1 oktober 2008 Postat 1 oktober 2008 (redigerat) Tja o välkommen! Kul med någon med mycket erfarenhet och kunskap, då har du nog säkert många bra och nyttiga tips angående mixning och inspelning vi kan se ifram emot. 🙂 Jag tycker förresten om metal.. 😉 ... 🙂 Tycker å andra sidan om om alla genres utom dansband. 🙂 Mvh Memphis Redigerat 1 oktober 2008 av Memphis
theFox Postat 1 oktober 2008 Postat 1 oktober 2008 Hällsar dig välkommen, även fast jag gillar metal. 😉
KaptenGnissel Postat 2 oktober 2008 Postat 2 oktober 2008 Låter alldeles utmärkt tycker jag. 😉 Välkommen hit!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.