resolve Postat 1 oktober 2008 Postat 1 oktober 2008 Ohoy! Nu är det dags för mig att komma ut ur garderoben och visa vem jag är.. 😱 Nemen, jag har länge varit här på forumet, men inte särskilt aktiv i diskussioner, något som jag har tänkt ändra på nu! Jag heter Björn och och är faktiskt bara en stackars yngling, 15 år är jag. Spelar i band och det var på den vägen jag överhuvudtaget kom in i studiodjungeln. Vi spelade in en skitkass, hemmagjord demo för mycket länge sen, och jag började intressera mig mer och mer. Sen hur pass bra jag har blivit på den tiden, det är en annan femma.. 😳 Pga av min bristande ekonomi får jag vara sparsam med vad jag köper, men jag uppgraderar studion sakta men säkert.. Kunskap går ju ändå före det materiella som dom säger, så jag får lägga krutet på det! 😄 Mycket av det jag lärt mig kommer härifrån forumet, och så givetvis erfarenhet från tidigare inspelningar. Ja, det var väl i stort sett det jag hade att säga.. Juste, kolla gärna bandets myspace: http://www.myspace.com/uptothewrist skicka en vänförfrågan vettja 😄 Vi ses här på forumet!
KaptenGnissel Postat 1 oktober 2008 Postat 1 oktober 2008 Hej och välkommen hit! Du har en lång och spännande resa framför dig. //KG
tAUG Postat 2 oktober 2008 Postat 2 oktober 2008 goder afton goder afton både herre och fru vi önskar eder alla en fröjdesfull jul
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.