Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej alla studio forumister!

Jag har vart medlem ett tag nu och är väl sådär hyffsat aktiv så det kanske är lika bra att skriva ihop en sån här för alla som intresserar sig för det 😳

Jag är f.n. 26 år och har hållit på med musik sedan barnsbenen, även om jag inte vill kalla mig för nån stjärna på något instrument, har alltid intresserat mig mer för skrivande än teknik, så jag lärde mig bara det jag behövde och sen stannade jag där, fix och klart 😆

Ljudteknik var något som kom in i mitt liv någon gång i 18årsåldern när man upptäckte att man kunde spela in bandet i replokalen, skitkul! Efter ett tag upptäckte man ju även att det faktiskt finns en hel bransch inom ljudtekniken med stora studios osv och tyckte då att det kanske kunde vara kul att faktiskt utbilda sig inom det. Sagt och gjort, jag pluggade 3 år och pang, nu är man fast i branschen.

Jobbar för tillfället i en studio där jag även sköter utbildning på gymnasiet för andra små liv som vill pyssla med detta som vi tycker är det roligaste som finns, förhoppningsvis lyckas man fånga in en eller två 😉

Gör allt jag kan för att få ihop en kul setup där hemma också eftersom det inte finns tid att sitta på jobbet med egna grejer, men lägenhetsstorlek och en bättre hälft som tycker att allt ska vara prydligt sätter lite käppar i hjulen! Men man gör så gott man kan med det man har, och det funkar oftast fint.

Är en Logic människa privat, men på jobbet är det PTHD som gäller, man måste ju tillgodose alla intet vetande kunder också 😄

Skämt åsido, bägge programmen är riktigt bra (vill ju inte göra nån upprörd här eller hur!)

Ja nu har jag väl dravlat iväg tillräckligt!

Tack för mig, och det är trevligt att vara här 😎

Annons
drloop (oregistrerad)
Postat

Välkommen!

Postat

Tjenis penis 😉

vad säger jag

TJena mellan bena 😛

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.