One night in The Trance Postat 9 november 2004 Dela Postat 9 november 2004 (redigerat) Vad är skillnad mellan Veteran och Medlem? 😉 Och vad är en Veteran? Ursäkte att jag ställa en sånt fråga, men har alltid undra, he he 😛 Redigerat 9 november 2004 av One night in The Trance Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 9 november 2004 Dela Postat 9 november 2004 Skillnaden är inte krångligare än att en veteran har skrivit 500 inlägg eller mer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 9 november 2004 Dela Postat 9 november 2004 På detta forum är det antal inlägg. Ju tjatigare man är, desto mer veteran.... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 9 november 2004 Dela Postat 9 november 2004 Ju tjatigare man är, desto mer veteran.... 😉 Så kan man ju också se på saken. Uppfattar det dock inte alltid så. Man ska se det ur den synvinkeln att man är har deltagit mycket och skrivit mycket på forumet. Att vara medlem/nykomling eller veteran har ingenting med de verkliga kunskaperna att göra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 9 november 2004 Dela Postat 9 november 2004 Ju tjatigare man är, desto mer veteran.... 😉 Så kan man ju också se på saken. Uppfattar det dock inte alltid så. Haha, tog du åt dig lite Mr. Postleader? 🙂 Eller tvåa är du åtminstone. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 9 november 2004 Dela Postat 9 november 2004 (redigerat) Tänkte mer på Demoniqus som är den som ligger etta och enligt mig är en av dem som postar flest relevanta inlägg. Hans feedback på demoforumet är guld värd. Så bara snacka skit tycker jag inte låter helt rätt. Och nej, jag tog inte åt mig. Hoppas att jag inte kluddrar ner forumet med massa irrelevanta inlägg hela tiden, och gör jag det så får ni väl säga till. Har inte skrivit mycket på ett par dagar då jag inte känner att jag kunnat tillföra så mycket. EDIT: Hammagrella är inte så dålig heller vad det gäller postcount, så jag undrar om han inte skrev det lite med glimten i ögat ändå. Redigerat 9 november 2004 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 9 november 2004 Dela Postat 9 november 2004 Ju tjatigare man är, desto mer veteran.... 😉 Så kan man ju också se på saken. Uppfattar det dock inte alltid så. Haha, tog du åt dig lite Mr. Postleader? 🙂 Eller tvåa är du åtminstone. Jag är 6:e tjatigast här. Och dbd 10:a! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
One night in The Trance Postat 9 november 2004 Trådstartare Dela Postat 9 november 2004 (redigerat) tack för svaret, he he 😉 jag som trodde att Veteran var typ del ägare studiotidning och studioforum eller jobba med studiotidningen för att ni verka kunna så bra om musiken, och jag hade sett vst plug som Neko hade gjort i studiotidningen darför trodde jag så .. he he 🙂 Redigerat 9 november 2004 av One night in The Trance Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 9 november 2004 Dela Postat 9 november 2004 Ju tjatigare man är, desto mer veteran.... 😉 Så kan man ju också se på saken. Uppfattar det dock inte alltid så. Haha, tog du åt dig lite Mr. Postleader? 🙂 Eller tvåa är du åtminstone. Jag är 6:e tjatigast här. Och dbd 10:a! 🙂 Ja jag inkluderar väl oss alla i tjatligan då 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 9 november 2004 Dela Postat 9 november 2004 (redigerat) Ja - det är inte klokt så mycket ni håller på att babbla... 🙂 Oj! Jag låg visst 9:a - och har försiktigt smugit in i 1000-klubben... 😉 Redigerat 9 november 2004 av Claes Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.