kkristinsson Postat 1 oktober 2008 Postat 1 oktober 2008 Hej. Kristjan heter jag och jag är alkoholist.. *hum* oj fel forum 😳 Spelar metal i bandet Hate Liberation (http://www.myspace.com/hateliberation), spelade tidigare Shades of Sanity innan vi splittrade det. Har nyligen börjat mecka med att spela in och dona hemma för att spara dyra studiopengar åt bandet när vi gör slaskinspelningar och annat, så köpte mig en hemstudio med en imac, logic, en tascam fw-1884, krk rokit 8 monitorer, akg k701 lurar o lite annat smått o gott. Känns som jag har ungefär det som behövs för att sätta igång, nu skall jag bara lära mig att använda grejjerna till fullo också 😆 Just mixningsdelen känns som man kommer få spendera många långa timmar på innan man blir bra på 😉
tAUG Postat 2 oktober 2008 Postat 2 oktober 2008 Hej. Kristjan heter jag och jag är alkoholist.. *hum* oj fel forum 😉 Spelar metal i bandet Hate Liberation (http://www.myspace.com/hateliberation), spelade tidigare Shades of Sanity innan vi splittrade det. Har nyligen börjat mecka med att spela in och dona hemma för att spara dyra studiopengar åt bandet när vi gör slaskinspelningar och annat, så köpte mig en hemstudio med en imac, logic, en tascam fw-1884, krk rokit 8 monitorer, akg k701 lurar o lite annat smått o gott. Känns som jag har ungefär det som behövs för att sätta igång, nu skall jag bara lära mig att använda grejjerna till fullo också 😎 Just mixningsdelen känns som man kommer få spendera många långa timmar på innan man blir bra på 🙂 Härligt, välkommen! "Just mixningsdelen känns som man kommer få spendera många långa timmar på innan man blir bra på 🙂" Ingen skit hurrudu 😄 Alltså no shit, jag tänkte vara lite rolig.............
Memphis Postat 2 oktober 2008 Postat 2 oktober 2008 (redigerat) Hej. Kristjan heter jag och jag är alkoholist.. *hum* oj fel forum 😎 Spelar metal i bandet Hate Liberation (http://www.myspace.com/hateliberation), spelade tidigare Shades of Sanity innan vi splittrade det. Har nyligen börjat mecka med att spela in och dona hemma för att spara dyra studiopengar åt bandet när vi gör slaskinspelningar och annat, så köpte mig en hemstudio med en imac, logic, en tascam fw-1884, krk rokit 8 monitorer, akg k701 lurar o lite annat smått o gott. Känns som jag har ungefär det som behövs för att sätta igång, nu skall jag bara lära mig att använda grejjerna till fullo också 🙂 Just mixningsdelen känns som man kommer få spendera många långa timmar på innan man blir bra på 🙂 Härligt, välkommen! "Just mixningsdelen känns som man kommer få spendera många långa timmar på innan man blir bra på 🙂" Ingen skit hurrudu 😉 Alltså no shit, jag tänkte vara lite rolig............. Långsökt taug.. 😄 Välkommen Kristian. 🙂 /M Redigerat 2 oktober 2008 av Memphis
Stonerbox Postat 2 oktober 2008 Postat 2 oktober 2008 (redigerat) Välkommen till vårat första möte av trehundra tjugo träffar på AA... 😄 Redigerat 2 oktober 2008 av Stonerbox
tAUG Postat 2 oktober 2008 Postat 2 oktober 2008 Hej. Kristjan heter jag och jag är alkoholist.. *hum* oj fel forum 🙁 Spelar metal i bandet Hate Liberation (http://www.myspace.com/hateliberation), spelade tidigare Shades of Sanity innan vi splittrade det. Har nyligen börjat mecka med att spela in och dona hemma för att spara dyra studiopengar åt bandet när vi gör slaskinspelningar och annat, så köpte mig en hemstudio med en imac, logic, en tascam fw-1884, krk rokit 8 monitorer, akg k701 lurar o lite annat smått o gott. Känns som jag har ungefär det som behövs för att sätta igång, nu skall jag bara lära mig att använda grejjerna till fullo också 😛 Just mixningsdelen känns som man kommer få spendera många långa timmar på innan man blir bra på 🙂 Härligt, välkommen! "Just mixningsdelen känns som man kommer få spendera många långa timmar på innan man blir bra på 🙂" Ingen skit hurrudu 🙂 Alltså no shit, jag tänkte vara lite rolig............. Långsökt taug.. 😉 Välkommen Kristian. 🙂 /M 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.