Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Jag vill som sagt hitta en gammal tråd som jag har startat.. den handlade om midi men minns inte va den hette, så jag har inte lyckats hitta den. Man har ju bara sina 5 senaste listade under ämnen/trådar.. Finns de nåt annat sätt att hitta den? (och JA, jag har provat sökfunktionen) Känns lite onödigt att starta en ny tråd o fråga samma saker igen..

Sen kanske ni kan göra en funktion som gör att man själv kan vlja hur många vilka trådar som ska listas under ämnen/trådar.. För jag själv vill gärna kunna gå tillbaka iband o kolla igen.. eller kanske fråga nåt nytt i tråden.. medan andra kanske inte bryr sig. Alternativt att alla trådar man startar listas, men då kanske de blir en j*vla massa trådar till slut..

Redigerat av ramoand
Annons
Postat

Gå in på din profil, klicka på alternativ och sedan "hitta alla trådar" eller liknande. Där finns allt.

Postat
Gå in på din profil, klicka på alternativ och sedan "hitta alla trådar" eller liknande. Där finns allt.

Jahaa! Tänkte väl att de va jag som va för puckad, haha! Bra då vet man det 😆

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.