Nanne Postat 9 november 2004 Postat 9 november 2004 De är 150cm långa. De är från Mexico De är förbannade Så låter ungefär Hocico (vilket betyder liten). Det är aggro och det är elektroniskt. Live så är det tuppkam, lackbyxor och envist hoppande som gäller. Musiken är mörk elektronisk och sångaren grovlar ut sina aggressioner genom en distpedal. Att inte ryckas med är rätt oundvikligt. Det är en grupp som jag inspirerats av rätt länge och som jag nästan alltid har med i mina blandskivor. Deras nya singel I was born to be hated är rysande. Texterna är likaså fruktansvärt bra. www.hocico.com
Egghuvud Postat 10 november 2004 Postat 10 november 2004 Tja det var faktiskt ganska coolt. Lite Nine inch.., Nitzer Ébb, fast modernare. Jag skall nog kolla in plattan. Tack för tipset 😕
racso Postat 10 november 2004 Postat 10 november 2004 de är rätt fräsiga. dock blir det lite tradigt tillslut 😆.. fick ett personligt meddelande från dem häromdagen faktist, mina polare är ute och turnerar med dem nu 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.