Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Som fattig student har jag inte pengar till att lägga ut mer än några ynka hundralappar på nya lurar när mina Kosspluggar är borta.

Ärade medlemmar, hjälp mig genom detta hav !

Jag vill helt enkelt ha så mycket ljud som möjligt för pengarna, design och liknande spelar mindre roll.

Vill dock INTE ha :

Ett par nya kosspluggar. De var osköna och tig 10 minuter att få i. Dessutom blev de äckliga. Ljudet var dock bra.

Ett par porta pro ( eller andra öppna lurar). Använder dom mycket på bussen och vill helst att inte hela bussen ska höra precis vad som spelas.

Någon som har något förslag ?

Annons
Postat

Klistrar in vad jag skrev i en annan tråd:

Jag bara måste slå ett slag för dessa In-Ear från Clas Olsson.

Ni som är ute efter ett par slit och släng att ha på gymmet, på jobbet osv, kolla in dessa:

95:-

Japp, jag tänkte samma sak som er när jag testade polarens exemplar och han sa att de kostade under hundringen.

Jag har riktigt dåliga erfarenheter av billiga in-ear pluggar.

Men det är helt ok ljud i dem och det är grymt bra kvalitet, jag har haft mina på fabriken i 8 månader, använt dem 8h per dag och de går klockrent, inget glapp osv.

Perfekta till ljudböcker och skvalmusik under arbete!

Köpte ett par till nu i veckan 🙂

post-14221-1222790185_thumb.jpg

maart (oregistrerad)
Postat
Creative har pluggar för 200-300kr som är toppen. Bra pris, schysst ljud OCH själva gummit som skall sitta inne i örat lossnar INTE som skiten som Sony har på sina lurar.

Edit: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=27749

Från 150:- idag, de är oslagbara för det priset.

jag håller med om att Creative EP-630 är de klart bästa in-ears i den prisklassen som jag haft. Har provat lite olika Phillips-lurar också (kommer inte ihåg beteckningen just nu men kan kolla upp det...) och de varken lät bra eller satt kvar i öronen. Nej, jag skulle satsa på ett par EP-630 (är själv inne på mitt andra par nu).

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.