strumpan_metal Postat 29 september 2008 Postat 29 september 2008 Jag följer Carlstrom hack i häl och härmar lite. Jag har också varit medlem sedan 05 och har många gånger funnit kunskap i detta forum som varit till stor hjälp. 🙂 Kort om mig är att jag är 22 år, spelar gitarr, studerar på MDH (Västerås) och gillar "mättal" (men även annan musik som smygjazz och tv-spelsmusik). 😉 Mina influenser vad gäller gitarr är, Gary Moore, Norum, Gus G m.fl och Jag kan konstatera att jag efter ett par tre år nu utan något band (iom att jag suttit "instängd" och skrivit själv), saknar ett nätverk av likasinnade musiker. Det är skittråkigt, och jag saknar verkligen den där feelingen att vara del av ett riktigt band, spela live, och dra fula skämt i replokalen. 😛 Nu finns det 8 låtar, jag på gitarr och en kanonsångare, och jag siktar på att bygga ett band i Stockholm/Västerås. Trummis, bassist, och keyboardist efterlyses. Saken är den, att jag inte orkar eller känner för att gå ut på rockpubarna och fyllesnacka för att försöka hitta sjyssta grabbar som kan lira. Jag vill åt stadiga musiker med fötterna på jorden som lirar med en grym känsla. 😎 Själv är jag rak på sak och gillar raka rör. Man snackar om det finns olösta problem. Så... Är du en sjysst lirare som också bara sitter hemma och tragglar med nån gammal bandare, bara väntar på att hitta ett sjysst band, Ja men så hör av dig!!! 😎 Eller... kanske behöver DU ett gitarrpålägg till nån låt så hör av dig! + Jag behöver hjälp med webdesign, myspace, cover art, logo och mycket sånt också. Du som hjälper kommer att framhävas och få cred! 😉
strumpan_metal Postat 29 september 2008 Trådstartare Postat 29 september 2008 Haha. Sjysst! Jag tänkte jag hakar på liksom. 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.