Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Enligt killen jag köpte av ska priserna öka på den om ett tag (sades efter att jag köpt den, så det tror jag på), så är ni intresserade borde ni passa på nu.

Sånt är bara skitsnack, ingenting man kan veta säkert. Men möjligheten finns ju 😆

Annons
pme (oregistrerad)
Postat
Enligt killen jag köpte av ska priserna öka på den om ett tag (sades efter att jag köpt den, så det tror jag på), så är ni intresserade borde ni passa på nu.

Sånt är bara skitsnack, ingenting man kan veta säkert. Men möjligheten finns ju 😆

Det är nog bara dollarkursen som kommer in. Tungt för amerikanerna, de skulle behöva en låg dollar så deras produkter blev lite mer lättsålda

i europa.

• 2 månader senare...
Waltzberger (oregistrerad)
Postat

nu blev jag riktigt sugen på en.

fick förvisso min gibson hummingbird för några veckor sen men detta är bara för bra.

har alltid haft som riktlinje att jag ska äga en hummingbird en martin(d20,dm, whatever) o en ej200 true vintage.

känner riktigt för att ta steget till 2/3 möjliga 😄

ingen som vill köpa en epiphone ej200 naturell eller en cataluna jumbo med mic?

o samtidigt sponsra mig lite?

hoho:)

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.