Broghard Postat 27 september 2008 Postat 27 september 2008 Hej hopp! sitter å kikar efter bra AU pluggins.. både instrument och fx pluggins.. Jag skulle vilja hitta en skyst pluggin som kan ge den där värmen en tube preamp ger om det finns.. posta det ni använder å vill rekomendera mig. // B
IrieNixon Postat 27 september 2008 Postat 27 september 2008 Är på jobbet nu så jag kommer inte riktigt ihåg vad den heter men... En plugg som Massey har gjort är great. Bandkompression. Analog värme och yatayata... Tape Head heter den kom jag på.
Denge Postat 29 september 2008 Postat 29 september 2008 Håller med föregående postare. Masseys Tape Head är guld! Camel Audios Camelcrusher rekommenderas också varmast.
nurfen Postat 16 oktober 2008 Postat 16 oktober 2008 Som sagt.. Masseys Tape Head är kanon, men ett företag som verkligen gör bra saker är Camel Audio. Otroligt innovativa plugins!
Analogfreak (oregistrerad) Postat 16 oktober 2008 Postat 16 oktober 2008 Hej hopp! sitter å kikar efter bra AU pluggins.. både instrument och fx pluggins.. Jag skulle vilja hitta en skyst pluggin som kan ge den där värmen en tube preamp ger om det finns.. posta det ni använder å vill rekomendera mig. // B Vad betyder ordet skyst?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.