AndyPandy Postat 9 november 2004 Postat 9 november 2004 När man spelar upp en projekt i Cubase SX flyttar sig ju projektfönstret vartefter låten fortskrider. Kan man stänga av denna funktion? I Cubase VST hette det Follow song eller något liknande.
AndyPandy Postat 9 november 2004 Trådstartare Postat 9 november 2004 Grr! Tiden man letar efter en inställning innan man skriver ett inlägg i detta forum: LÅNG! Tiden efter det att man skrivit inlägget tills att man hittar inställningen: 1 min! Varför händer detta 9 av 10 gånger? 🙂 Jag hittade i alla fall inställningen. Sorry.
bernu Postat 9 november 2004 Postat 9 november 2004 Jag har haft omvänt problem. Jag hade tidigare "follow song" men av någon anledning så gör den inte så längre och jag vet inte var jag stälelr in det... Så frågan blir ju: Hur startar man "Follow song" 😆 /Björn
Rapid Wanker Postat 9 november 2004 Postat 9 november 2004 Klicka på autoscroll i verktygslisten...ser ut som en fet pil åt höger med en lodrät markör igenom.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.